După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 8 iulie 2018

NEW‼️ Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Pericol Iminent : Karl Marx un Adorator al Diavolului!

Suntem onorați pentru acceptul primit din partea fratelui Mihai Wurmbrand de a publica în portalul NewsNet Creştin o serie de meditații nepublicate ale pastorului Richard Wurmbrand:

Stimati frati si stimate surori,
  
Scrisoarea alaturata contine a meditatie nepublicata a tatalui meu, pastorul decedat Richard Wurmbrand. Pe pagina de web: 
www.asociatiacrestinasabinawurmbrand.ro, veti putea citi multe marturii ale crestinilor persecutati sub communism (unii au facut peste 15 ani de inchisoare.) Acesti crestini, acum unii in virsta de peste 80 de ani sunt ajutati de aceasta asociatie crestina. Marturiile lor sunt hrana spirituala incurajind sufletul fiecarui crestin.
                           
Va rog sa cititi aceste marturii si copiilor din familia sau biserica voastra.
                           
Aceasta asociatie continua lucrarea caritabila inceputa de tatal meu Richard Wurmbrand si mama mea Sabina. Asociatia Crestina Sabina Wurmbrand ajuta orfani, multi crestini in virsta care au suferit ani de zile in inchisorile comuniste in diverse tari din estul Europei si din Asia si copii dezavantajati din liceul Richard Wurmbrand in Iasi.
                             

Daca doriti sa daruiti pentru aceasta lucrare, pe pagina de web veti gasi datele bancare cit si un buton intitulat - Donate - pentru daruri prin carti de credit. Pentru a ajunge la pagina de web dati click pe linkul de mai sus. Deasemeni daca sunteti interesati in aceasta lucrare va rog sa raspinditi scrisorile noastre in bisericile din care faceti parte.
                            
             
             

Pace, 
Mihai Wurmbrand
Pericol Iminent : Karl Marx un Adorator al Diavolului!


Există o sectă satanistă, o sectă care îl venerează pe diavol. Există în multe țări ale lumii. Este mare și în America, își are sediul în San Francisco. În Paris, există patru sute de biserici pentru adoratorii diavolului. Am produs o broșură. Se numește "A Fost Karl Marx un Adorator al Diavolului? (A fost sărbătorită de curând a 200-a aniversare a zilei sale de naștere. Această carte este disponibilă pentru a fi citită online la http://richardwurmbrandfoundation.com. Vezi linkul din coloana a treia în partea de jos. N.Ed.) Veți găsi în această broșură documente incontestabile, care până acum nu au fost cunoscute, aratând cum Karl Marx a fost un mare preot al acestei secte a închinătorilor diavolului. El a propovăduit ateismul. A propovăduit lipsa de credință. Dar era foarte sigur că există un Dumnezeu. El a scris: "Îl urăsc!"

Veți găsi toate citatele în această carte. Există multe, multe documente care demonstrează că nu numai Marx, ci mulți dintre cei mai importanți comuniști din toată perioada de timp de la înființarea acestei mișcări au fost închinători ai diavolului. Sub comunism, în fosta Uniune Sovietică, dacă ați fi declarat: "Sunt un copil al lui Dumnezeu, un credincios", ați fost persecutați din școală. Dar ei au format în școli, pe ascuns, grupuri secrete de ucenici ai diavolului.

S-ar putea spune: "Ce mă interesează acest lucru?" Cu siguranță vă interesează. Biologul francez Louis Pasteur a descoperit lumea microbilor, milioane și milioane de ființe. "Ce mă intereseaza ca exista astfel de fiinte?" Ei bine, aceste fiinte mici decid despre viata mea si despre moartea mea. Dacă am acele ființe care fermentează drojdia, care fermentează pâinea și vinul, atunci ele pot fi de folos pentru mine. Dacă sunt microbi de tuberculoză sau de malarie, mă pot ucide. Deci trebue să fim interesați de această lume nevăzută a microbilor, a virușilor. Există și o altă lume nevăzută: lumea demonilor. Am atins această lume când am fost izolați, în celulele închisorilor comuniste. Am fost ținuți de-a lungul anilor, fiecare singur într-o celulă, la zece metri sub pământ. Nu am văzut niciodată soare, lună, zăpadă, flori, stele. Am uitat că acestea există. Nu am avut niciodată o Biblie, nici o altă carte. Niciodată nu se întâmpla ceva în aceste celule de închisoare.

Nu am auzit niciodată cel mai mic zgomot. Celulele erau izolate fonic. Eram absolut singuri, cu aproape nimic de mâncare, nimic de văzut. În această tăcere profundă a celulei închisorii, aveam ochii deschiși. Am văzut acolo gloria lui Dumnezeu. Am simțit apropierea Domnului. Ne-am simțit înconjurați de îngerii lui Dumnezeu. Cu toate acestea, am devenit conștienți în aceste celule de închisoare și de prezența diavolului și a îngerilor lui. Erau și ei acolo. Ne-au chinuit teribil. Cum s-a întâmplat și în grădina Edenului, diavolul ne agasa mereu cu îndoieli. El întreba: "Tu ai crezut în Mântuitorul Iisus Hristos. Acum, de ce nu te salvează? "Veți spune:" Ei bine, nu merit un miracol. Sunt un păcătos". "În regula. Dar în jurul tău sunt mari sfinți. De ce nu-i salvează pe unul din acești sfinți? Ai greșit. Iisus nu este Mântuitor ". Și unul a avut o luptă cu un înger întunecat, la fel cum este scris în Biblie că Iacov a fost grav rănit atunci când a luptat cu un înger (Geneza 32: 22-32) Foarte des după ce vorbesc despre aceste lucruri, sunt întrebat: „ De ce permite Dumnezeu atât de multă suferință? "Răspunsul este simplu: dacă un glonț mi-a străpuns pieptul, încep oare să filosofez despre materialul din care este constituit glonțul, ce fel de glonț este? Acest lucru provine dintr-un pistol sau dintr-o pușcă? Mă interesează ca glonțul să fie scos cât mai repede posibil. Suferința nu există pentru filosofare, nici pentru teologizare. Nu este un lucru la care să meditezi. Un creștin, oriunde vede suferința, este gata să împărtășească suferința, să verse o lacrimă pentru cei care suferă, să arate că întreaga sa inimă este de partea celor care suferă, și să ajute.

Dacă conduceți pe o autostradă, șansa ca cineva să vă lovească din direcția opusă este neglijabilă. Dar când există pericol de accidente, trebuie să fim cu mare atenție! Când ne rugăm, există și contra-rugăciune. Iar atunci când cineva încearcă să ducă o viață creștină, toți diavolii sunt dezlănțuiți împotriva noastră. Să știi că există Dumnezeu nu este suficient. Trebuie să fiți conștienți și de diavol. Pentru un medic, întreaga știință despre ce rețetă să scrie nu este suficientă. Un doctor are o cunoaștere profundă a tuturor microbilor care încearcă să ne distrugă sănătatea. Prin urmare, este important să știm despre forțele diabolice care se dezlănțuite împotriva noastră, de exemplu în exterior, prin ideologia comunistă. Comunismul nu este ceva îndepărtat. Comuniștii sunt foarte hotărâți să preia conducerea întregii lumi.

Aveți copii, aveți nepoți. Și vă place să-i vedeți jucându-se pe covor cu jucăriile lor. Ei sunt viața voastră, dar mari forțe spirituale malefice se află în jurul lor, precum cei mai otrăvitori șerpi. Așa cum se arată cum Karl Marx a fost mare preot al unei secte care-l venera pe diavol, avem documente și despre Lenin, și despre alți lideri comuniști. Acum, ce este această sectă satanistă? Au grade diferite de inițiere. Ești promovat de la un grad la celălalt, la gradul al treilea trebuie să promiți: "Întotdeauna voi face numai ceea ce voi dori. Nu mă voi supune nimănui. Nu voi asculta pe nimeni ". După cum este scris în Isaia 53, versetul 6: "fiecare își vedea de drumul lui". Când ai ajuns la al șaptelea grad, trebuie să promiți, trebuie să depui un jurământ, că „nimic nu va fi valabil și pentru mine, și totul îmi va fi permis“. Marx, în Manifestul Comunist, a scris că scopul său este abolirea întregii religii și a tuturor moralelor. Ți-ar păsa dacă ai ști sigur că un piroman a decis să-ți ardă casa. V-ar păsa cu siguranță dacă ați ști că aveți un dușman care varsă otravă în apă sau în băutura pe care o bei. Trebuie să fiți extrem de interesați de faptul că există o mare mișcare, mișcarea marxist-comunistă, o mișcare satanistă. Un miliard și jumătate de bărbați se află sub conducere comunistă, iar cel care a fondat comunismul a spus: "Scopul meu este să vă desființez religia, să vă desființez morala"

Un fost ziar sovietic "Vecernaya Moskva" a scris: "Nu luptăm împotriva credincioșilor, nici măcar împotriva clerului. Ne luptăm împotriva lui Dumnezeu, pentru a smulge de la El pe credincioși ". Este o mișcare conștientă de a distruge ceea ce am declarat a fi cel mai valoros lucru din viața mea. Ce este creștinismul pentru tine? Îl iubești cu adevărat pe Hristos? Un alt fost ziar sovietic Sovietskaya Moldavia a publicat chiar și o formulă de rugăciune. Ascultă rugăciunea comunistă: "Tatăl nostru, blestemat să fie Numele Tău. Fie ca împărăția Ta să nu vină niciodată. Să nu se facă voia Ta nicăieri, nici în cer, nici pe pământ. Pâinea nostră ne-ai furat-o. O să ne-o luăm înapoi, nu poți ierta nici o greșeală. Vom avea noi înșine grijă de asta. Amin". Aceasta este o rugăciune satanistă care a fost publicată de presa sovietică. Iar când rostești sfintele cuvintele din rugăciune, această rugăciune satanistă a apărut în multe variante. Acum, când spuneți rugăciunea voastră, mai sus este un exemplu de contra-rugăciune satanistă.

Când am publicat această broșură, presă germană procomunistă a tunat împotriva mea. Nu a fost niciodată contestat ceva din ce am scris. Singurul lor răspuns a fost: "Wurmbrand nu va muri o moarte naturală". Acum, ce fel de răspuns este acesta? Eu vă arată că Marx, Engels și ceilalți aparțin lui Satan iar voi îmi spuneți că nu voi muri de moarte naturală. (Într-adevăr, după căderea comunismului în România, a fost publicat un plan documentat care arată că fosta poliție secretă comunistă pregătea o schemă elaborată pentru a-l ucide pe pastorul Richard Wurmbrand și pe familia sa. Vezi www.asociatiacrestinasabinawurmbrand.ro/NL/051215-scrisoaredonatori.pdf N. Ed.)

Creștinii din lumea liberă trăiesc ca și când nu ar exista niciun dușman. Încuiați ușile noaptea foarte bine, pentru că știți că există tâlhari. Și curățați totul în casă. Știți că există microbi. Și nu ați mânca dintr-o farfurie nespălată și nu ați bea dintr-un pahar nespălat, deoarece știți că există pericolul să înghițiți tot felul de viruși, dacă nu vă preocupați ca totul din jurul vostru să fie curat. Și aveți grijă la un câine pe care nu-l cunoașteți, care ar putea avea rabie. Așa există și o forță foarte hotărâtă să vă distrugă viața spirituală, viața veșnică. A distrus biserici. A ars mii de Biblii. A otrăvit copiii cu ateism. Iar noi care aparținem Bisericii lui Hristos trăim ca și cum toate aceste lucruri nu ar exista. Și acest lucru este greșit. Biblia povestește cum un bun Samaritean și-a arătat dragostea având grijă de un străin lăsat să moară de niște hoți violenți. Acest bun samaritean trebuie să fi fost conștient că s-a oprit să ajute într-un teritoriu plin de bandiți. Dacă dorea să facă bine, nu putea fi naiv. Hoții i-ar fi putut face și lui rău sau puteau să-i fure măgarul! În lumea liberă, creștinii sunt activi în bisericile lor, se bucură de o incredibilă libertate dar arată indiferență, o apatie față de forțele răului din jurul lor. Isus ne-a spus că în ultima zi a judecății. El va spune: "Am fost în închisoare și nu m-ați vizitat". Sunt astăzi zeci de mii de creștini în închisoare! În Vietnam, în China, în Cuba, în Coreea de Nord, în țările musulmane. Nu ei sunt acolo. Hristos este acolo. Dacă creștinii cântă cântece după cântece pentru El, exprimând: "Cât de mult te laud! Aș vrea să Te încoronez cu atât de multe coroane ", Isus ar răspunde: "Nu-Mi da o coroană. Dă-mi un pahar de apă. Nu-mi da o coroană. Dă-mi o rugăciune. Dă-mi o lacrimă. Dă-mi un cuvânt bun ". Există forțe diabolice, luptând împotriva bisericii, luptând chiar și în interiorul bisericii împotriva bisericii. Există un mare pericol pentru biserici, așa cum există pentru fiecare creștin. Există un pericol pentru viața mea. Și atâta timp cât mă rog "Tatăl nostru care ești în ceruri, sfințească-se numele Tău", trebuie să știu că în exact același moment există contra-forțe care se roagă "Tatăl nostru, care ești în cer, blestemat să fii Numele Tău". Unii spun chiar aceste cuvinte. Iar alții, prin faptele lor, militează împotriva credinței noastre creștine. Suntem implicați într-o bătălie mare. Putem cânta în bisericile noastre: " Înainte, voi creștini, în pas de marș", iar după slujbă nu mărșăluim. Ne conducem un automobil. Nu la război. Mergem la o plimbare, la un restaurant. Biblia spune că nu trebuie să luptăm cu carne și sânge. Nu avem în fața noastră un asupritor comunist sau un asupritor musulman. Dar avem de a face cu căpeteniile diavolului, cu îngerii întunecați, care încearcă să ne distrugă credința.

Biblia descrie cum o dată, cel care a devenit mai târziu apostolul Pavel, pe când era numit Saul din Tars și era un prigonitor al credincioșilor L-a întâlnit pe Domnul Iisus într-o viziune. Iisus i-a spus: "Saule, Saule, de ce mă prigonești?" Acum, Saul din Tars ar fi putut răspunde foarte sincer: "Îmi pare rău, domnule, nu Te-am cunoscut niciodată. Nu Te-am atins niciodata cu un deget ". El nu L-a atins niciodată pe Iisus. "De ce spui că Te-am prigonit? Am prigonit pe ucenicii Tăi, nu pe Tine". Dar Iisus, deși atoatecunoscător, un lucru nu a cunoscut. Nu a cunoscut diferență între El și ucenicii Săi. Tot ce se întâmplă discipolilor Săi, i se întâmplă Lui. Acum, nu puteți avea dragoste față de Hristos fără să simțiți toate aceste lucruri ca și cum acestea vi s-ar întâmpla vouă înșivă. Există o luptă până la sânge care se desfășoară între copiii luminii și copiii întunericului. Și trebuie să fim întradevăr soldați ai crucii. Fiecare dintre noi ar trebui să ne întrebăm în fiecare zi: "Care este crucea pe care o pot lua? Care este partea mea din această bătălie? Cum pot lupta? Văzând diavolul și toată stricăciunea acestei lumi, cum pot să-mi arăt loialitatea față de cel care m-a iubit și și-a dat viața pentru mine? Mulți predicatori din Lumea Liberă i-au provocat pe ascultătorii predicilor lor cu întrebarea: "Știi că vei merge la cer când vei muri?" Eu v-aș provoca, să vă puneți o întrebare mai dificilă, mai serioasă și imediată: "Știi dacă vei rămâne credincios, dacă credința voastră ar fi pusă la încercare? "Dacă nu vă interesați în mod deosebit de frații și surorile voastre care au fost sau sunt persecutate de un regim diavolesc, cum ați putea ști răspunsul la o astfel de întrebare?

Richard Wurmbrand
Vezi și:

Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Ce te face să fii un bun păstor spiritual

Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Este nevoie de credința creștină?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.