După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 3 iunie 2018

NEW‼️ Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Dumnezeu este Dragoste

Suntem onorați pentru acceptul primit din partea fratelui Mihai Wurmbrand de a publica în portalul NewsNet Creştin o serie de meditații nepublicate ale pastorului Richard Wurmbrand:

Stimati frati si stimate surori,
  
Scrisoarea alaturata contine a meditatie nepublicata a tatalui meu, pastorul decedat Richard Wurmbrand. Pe pagina de web: 
www.asociatiacrestinasabinawurmbrand.ro, veti putea citi multe marturii ale crestinilor persecutati sub communism (unii au facut peste 15 ani de inchisoare.) Acesti crestini, acum unii in virsta de peste 80 de ani sunt ajutati de aceasta asociatie crestina. Marturiile lor sunt hrana spirituala incurajind sufletul fiecarui crestin.
                      
Va rog sa cititi aceste marturii si copiilor din familia sau biserica voastra.
                      
Aceasta asociatie continua lucrarea caritabila inceputa de tatal meu Richard Wurmbrand si mama mea Sabina. Asociatia Crestina Sabina Wurmbrand ajuta orfani, multi crestini in virsta care au suferit ani de zile in inchisorile comuniste in diverse tari din estul Europei si din Asia si copii dezavantajati din liceul Richard Wurmbrand in Iasi.
                        

Daca doriti sa daruiti pentru aceasta lucrare, pe pagina de web veti gasi datele bancare cit si un buton intitulat - Donate - pentru daruri prin carti de credit. Pentru a ajunge la pagina de web dati click pe linkul de mai sus. Deasemeni daca sunteti interesati in aceasta lucrare va rog sa raspinditi scrisorile noastre in bisericile din care faceti parte.
                       
             
        

Pace, 
Mihai Wurmbrand
Dumnezeu este Dragoste



Un pastor călătorea în compartimentul aglomerat al unui tren. Un adolescent deranja călătorii intrând și ieșind întruna din compartiment. Pastorul l-a întrebat, "Nu vezi că aici nu este loc de un astfel de dute-vino? De ce nu stai într-un loc ca toți ceilalți?"

Adolescentul i-a răspuns, "Eu sunt “Fiul Rătăcitor” din Biblie. Mi-am acoperit familia de rușine mergând la închisoare pentru furt. Azi am fost eliberat. Din închisoare am scris mamei mele rugând-o să intervină la tatăl meu pentru a mă ierta. I-am spus că, dacă el mă iartă, să lege o batistă albă în cireșul din fața casei nostre. Trenul nostru trece pe lângă casă. Dacă văd batista, i-am scris că mă voi întoarce și voi încerca să mă revanșez pentru răul făcut. Dacă nu, nu-mi rămâne altceva de făcut decât să mă alătur din nou bandei. Trenul nostru se va apropia în curând de casă și sunt nervos. Nu am nici măcar curajul să mă uit pe fereastră. Dacă nu este nici o batistă în pom?"

Pastorul i-a spus tânărului să intre și să se așeze în compartiment. Se putea el uita în numele băiatului și apoi îi va spune. După câteva minute, pastorul, care căpătase explicațiile necesare pentru a recunoaște casa, a strigat către tânăr, "Îmi pare rău prietene, nu este nici o batistă albă în pom, dar în schimb este plin de cearceafuri mari albe! Atât de mult te așteaptă tatăl tău."

Tatăl nostru ceresc ne iubește încă mai mult. Planul Lui de mântuire este foarte simplu. Asta iubesc la învățătura lui Hristos. Până și un copil poate înțelege. “Deci fiindcă suntem socotiți neprihăniți, prin credință, avem pace cu Dumnezeu, prin Domnul nostru Iisus Hristos” scrie apostolul Pavel (Romani 5:1) O astfel de liniște sufletească este dincolo de înțelegere. Ea provine din înțelegerea faptului că dragostea lui Dumnezeu continuă fără sfârșit. Slavă Domnului pentru această speranță care nu amăgește. Trebuie să-L slăvim pe Dumnezeu pentru că nu ne-a abandonat vreodată. Trebuie să-L slăvim pe Dumnezeu pentru dreptatea și sfințenia Lui. El triumfă totdeauna asupra răului. Este extreme de liniștitor că fiind dedicați neprihanirii, răul va fi înfrânt. Este un privilegiu să fii folosit de Dumnezeu pentru a-L releva și altora. Trebuie să-L slăvim pentru perfecțiunea Lui. Iov a răspuns Domnului şi a zis: “Iată, eu sunt prea mic. Ce să-Ţi răspund? Îmi pun mâna la gură.” (Iov 40:2)

Îndurarea Domnului este fără margini. “El, care n-a cruțat nici chiar pe Fiul Său, ci L-a dat pentru noi toți, cum nu ne va da fără plată, împreună cu El, toate lucrurile?” scrie iar Apostolul Pavel (Romani 8:32) Într-adevăr în Parabola Fiului Rătăcitor, Dumnezeu, Tatăl este citat spunând, “tot ce am eu este al tău!” (Luca 15:31)

Când Dumnezeu se arată lui Moise, Moise scrie că Dumnezeu i-a vorbit: “iată care va fi pentru tine semnul că Eu te-am trimis: dupa ce vei scoate pe popor din Egipt, veți sluji lui Dumnezeu pe muntele acesta. Moise a zis lui Dumnezeu: "Iată, când mă voi duce la copiii lui Israel și le voi spune: "Dumnezeul părinților voștri m-a trimis la voi"; si mă vor întreba: "Care este Numele Lui?" Ce le voi răspunde? Dumnezeu a zis lui Moise: "Eu sunt Cel ce sunt." Și a adăugat: "Vei răspunde copiilor lui Israel astfel: "Cel ce Se numește "Eu sunt", m-a trimis la voi. (Exodul 3:12-14)

“Eu sunt” este dincolo de ceea ce numim în mod normal “este” și “nu este.” În vorbirea obișnuită, definim “strălucirea” ca “a fi” lumină, în timp ce “întuneric” ca “a nu fi” lumină. Totuși, ceea ce numește una “este” și alta “nu este” este conștiința noastră continuă. Dumnezeu: un “este neîntrerupt!” Trebuie să nu avem nici o îndoială asupra existenței lui Dumnezeu a cărui existență este dincolo de noțiunile limitate omenești a ceea ce credem că există. De unde provin toate gândurile noastre de bunătate, iertare, spiritualitate, inteligența noastră înaltă și cunoștințe avansate, purtarea noastră cea mai bună, dacă Dumnezeu nu există ? Chiar și ignoranța nostră este o dovadă a existenței lui Dumnezeu. Cum putem spera ca vreodată să cunoaștem mai mult și mai bine decât având credința în existența unui Dumnezeu atoatecunoscător? Datorită existenței unui Creator inteligent, oamenii pot fi siguri că dincolo de limitele cunoașterii, nu se află doar haos ci cunoaștere fără limite. “Orice ni se dă bun și orice dar desăvărșit este de sus, coborându-se de la Tatăl luminilor, în care nu este nici schimbare, nici umbră de mutare. ” (Iacov 1:17) Dumnezeul acesta numit “Eu sunt” este iubire! Creștinii trebuie să se păstreze în iubirea lui Dumnezeu. (Iuda 1:17) Propria noastră existență este o laudă adusă lui Dumnezeu.

Richard Wurmbrand

Vezi şi
Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Ce te face să fii un bun păstor spiritual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.