După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 14 ianuarie 2020

Andrei Năstase, fost ministru al afacerilor interne în Republica Moldova: „Nici un consiliu nu mă poate obliga să mă las de Dumnezeu!”


Andrei Năstase (R. Moldova) după ce a fost somat de CNCD-ul moldovenesc să își ceară scuze pentru că a instalat în sediul Ministerului Afacerilor Interne un crucifix: „Nici un consiliu nu mă poate obliga să mă las de Dumnezeu!”

„Inițiativa de a aduce în cadrul unei instituții fundamentale a statului nostru mai multă unitate, moralitate și credință, respect pentru înaintași, pentru polițiștii căzuți la datorie, inclusiv în războiul de pe Nistru nu discriminează și nu împarte oamenii, ci îi adună în jurul unui set de valori corecte și puternice.

Republica Moldova suferă încă și se află angajată pe un drum extrem de dificil pentru a reuși să se definească cu fermitate drept o democrație autentică și modernă. Crucifixul montat la MAI este parte a setului de simboluri care pot susține drumul pe care Republica Moldova trebuie să-l parcurgă până la momentul în care se va putea așeza în rândul țărilor libere, democratice, europene.

Veți găsi astfel de simboluri în clădiri extrem de importante din toată Europa, începând cu Parlamentul României până la instituțiile Germaniei, Austriei, Greciei sau Italiei. Morala creștină a fost, este și va rămâne universală, iar simbolurile acesteia nu discriminează, ci dimpotrivă.

Platforma DA și le-a asumat și ca parte a familiei politice popular-europene.

Asumarea declarațiilor publice și a tuturor acțiunilor mele este una din calitățile care mă definesc ca om, ca persoană responsabilă și om politic.

Niciun consiliu nu mă poate obliga să mă las de Dumnezeu!

Știu bine că niciodată, dar absolut niciodată, o cruce făcută din curată credință și asumată morală creștină nu va face rău nimănui, ci doar bine tuturor.

Din păcate pentru generația noastră, a celor care suntem martorii unei restaurații violente a oligarhiei în Republica Moldova, adevărul este foarte trist și de această dată. Nu despre crucifix este vorba în decizia acelui Consiliu, ci despre Andrei Năstase care trebuie, în baza unui plan foarte bine pus la punct, să fie din nou linșat mediatic și compromis.

Aș fi vrut aceeași determinare din partea instituțiilor statului în cazuri cu adevărat reale, în special a profanării simbolicii de stat de către președintele Dodon, prin scoaterea crucii din stema R. Moldova.

Aștept să văd cum Dodon și ministrul său de interne vor îndrăzni să scoată Crucifixul și din MAI. Ce va urma? Răstignirile din întreaga republică?


Răspunsul meu, mai ferm ca niciodată, este limpede - Niciun consiliu nu mă poate obliga să mă las de Dumnezeu!”

Gabriel Popa

▲ ▲ ▲ TOPUL ZILEI al celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.