După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 31 iulie 2020

Tony Berbece 🔴 Culegem..


Culegem mulțumire de acolo de unde am dăruit, nu vom fi întâmpinați seara când vom ajunge acasă nici de copii și de soție/soț dacă nu am știut ca mai înainte să plantăm roadele dărniciei, dacă nu am dăruit zâmbete, îmbrățișări, vorbe bune și rodul muncii noastre.

Culegem iubire de acolo de unde am ales să plantăm iubire chiar dacă solul este plin de pietre, chiar dacă s-a plantat cu chin. Iubirea crește oriunde, dacă rodul ei este plantat și stropit chiar și cu lacrimi.

Culegem înțelepciune citind din Scriptură și din scrierile oamenilor înțelepți și culegem prostie din faptele prostimii că cei fără minte nu prea scriu, ci mai mult se filmează pentru a infecta prin “sticlă”, culegem putere din rugăciune și din faptele neprihănite și culegem oboseală, lipsă de sens, plictiseală și depresie din faptele întunericului și din cheltuitul energiei pe nimicuri. Culegem Cer din Dumnezeu, care plantează iubire și Iad din Diavolul și demonii lui care plantează ură printre oameni.

Mai putem culege ceartă de unde am plantat bârfă, culegem zgârcenie de unde am plantat lăcomie, culegem ură de unde am plantat zâzanie, culegem durere de unde am plantat vicii și păcate. Tu ce ai ales să plantezi azi? Ai grijă că lumea în care trăiești este o plantație, iar semințele binelui sau ale răului, ale binecuvântării sau ale blestemului sunt în mâinile tale. Alege să plantezi înțelept!

Cu prețuire,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.