sâmbătă, 12 august 2017

KLM se face de RÂS cu o reclamă GAY. Efectul este exact PE DOS

KLM a postat pe Twitter un mesaj publicitar în cinstea Paradei Gay de la Amsterdam din această perioadă. Doar că mesajul are exact efectul invers, scrie Evenimentul Zilei.ro.

În imaginea postată de compania aeriană olandeză sunt prezentate trei seturi de centuri de siguranță pentru avion. Prima are două capete „feminine”. A doua are două capete „masculine”. Cea de-a treia, o centură normală, cu un capăt „masculin” și unul „feminin”.

Dacă avioanele KLM ar fi echipate cu centuri de tipurile I și II, atunci întreaga sa flotă ar fi consemnată la sol, interzicându-i-se zborurile din motive de securitate. Pentru că primele două tipuri „feminin – feminin” și „masculin – masculin” nu se pot închide, și deci nu pot oferi nici un fel de siguranță.
Doar setul „masculin – feminin” este eficient, asigurând securitatea pasagerilor, deoarece este singurul care se poate închide („cupla”, cum spun stewardesele).
Cel mai bun răspuns la mesajul de pe Twitter al KLM l-a oferit un comentariu, tot pe Twitter, al unui oarecare Rick Canton: „Zburați cu Liniile Regale Olandeze, unde singura voastră șansă de a supraviețui unei prăbușiri este să cuplezi centura heterosexuală”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.