marți, 11 februarie 2020

Încă o dată, marile corporații iau partea activismului LGBT

Nike adoră vânzarea de încălțăminte pentru copii dar, pur și simplu, nu-i pasă dacă au o casă în care să le poarte, titrează The Dialy Signal. Aceasta este o revelație uimitoare dintr-o nouă campanie împotriva adopției din Tennessee.
 
Gigantul sportiv a semnat astfel o scrisoare care le spune creștinilor să iasă din afacerea de îngrijire a copilului.
 
Într-o scrisoare semnată, de asemenea, de mega-corporațiile Amazon, Dell, Mars, IKEA, Hilton, Marriott și alții, avertizează statul că lăsarea grupurilor de credință să își mențină programele de adopții și să deschidă birourile de îngrijire este oarecum o amenințare pentru economie.
 
„Credem că creșterea continuă a Tennessee și inovația se bazează pe faptul că statul este deschis și primitor pentru toată lumea”, se arată în scrisoarea coaliției. „Recenta trecere a HB 836 trimite mesajul opus… [și pune] în pericol succesul nostru colectiv economic”.
 
Nimeni nu știe foarte bine cum, întrucât legea pe care guvernul Bill Lee a semnat-o face posibil ca statul să plaseze mai mulți copii în case iubitoare, susținute de familii creștine, nu mai puțin. Cum, exact, este atât de rău pentru afaceri?
 
Potrivit acestor companii, nu este corect pentru comunitatea LGBTQ. Dar, evident, nimeni la aceste întreprinderi multimilionare nu s-a deranjat să citească legea, deoarece singurul lucru pe care îl face este să le ofere serviciilor sociale religioase libertatea de a continua să plaseze copiii așa cum li se pare potrivit. Nici o frază nu îngreunează adoptarea cuiva.


▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.