După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 13 noiembrie 2020

Cornel Dărvășan 🔴 UPDATE - DUPĂ 18 ZILE CU COVID

 

Dragi prieteni, pentru că încă nu pot vorbi dar pot scrie cât de cât mai coerent, vreau să pun câteva gânduri aici, pentru voi, oameni scumpi care mi-ați fost alături la greu, să trag niște concluzii preliminare din această experiență prin care încă trec.

1. DUMNEZEU NU GREȘEȘTE, EL ESTE SUVERAN - iar dacă în marele Său plan, încă mai trăiesc, înseamnă că așa a hotărât El, îi mulțumesc și mă smeresc. Când am crezut că e posibil să fie altul planul, m-am supus fără murmur și fără regret, tot prin puterea Lui, cu rugămintea să aibă grijă de cei dragi ai mei! Diavolul vine și zice: ,,Tocmai tu?''. ,,Tocmai ție să ți se întâmple, care predici, faci emisiuni etc..?.'' Am zâmbit și i-am spus că a greșit adresa, sunt mult mai mic decât Ioan Botezătorul care, în marele plan a trebuit să plece. Furtuna perfectă era peste mine: febră, frison, tuse, sufocare, m-au stabilizat abia după câteva ore, cu oxigen și cocteiluri cu perfuzii, dar am fost stabilizat! Așa că, mă smeresc și accept, indiferent ce ar fi!
2. COVIDUL ESTE CEA MAI PARȘIVĂ BOALĂ PE CARE AM ÎNTÂLNIT-O! - cei care încă nu cred în covid, să se șteargă singuri din lista mea de prieteni. Nu am nevoie de prieteni cărora să le justific că am trecut pe lângă moarte și să mă chinui să le explic că nu am primit niciun ban de la presă sau de la guvern să spun că m-am îmbolnăvit. E vorba despre afectarea organismului în ansamblu, o să revin vreodată cu detalii, incredibile, vulnerabilități pe care le-am avut în urmă cu 30 de ani și la care a umblat cu dureri și fiecare părticică din corp este afectată, inimă, plămâni, creier, și, pe când zici, am făcut un mic progres, te pune și mai tare la pat sau se adâncește o altă criză în alt domeniu. Așa că, am un pic creierul afectat chiar dacă sunt cu oxigen la nas și mă înțelegeți că voi fi intransigent.
3. IDEEA CĂ DACĂ EȘTI CREDINCIOS, NU TE AFECTEAZĂ NICIUN VIRUS - este satanică și toate citatele scoase din context sunt o dovadă clară de lipsă de discernământ spiritual. Făgăduințele lui Dumnezeu sunt cele mai prețioase giuvaieruri din Sfânta Scriptură. Ele trebuie înțelese în MARELE PLAN care aparține celui care ,,cheamă și lucrurile care nu sunt, ca și cum ar fi'', el aparține voinței nemijlocite a Creatorului. Noi, muritorii, nu suntem nici profeți, nici străluminători de slavă divină, ci niște beneficiari credincioși ai făgăduințelor în limitele îngăduite de suveranitatea lui Dumnezeu. Știm atât de puțin despre imunitate încât suntem cei mai analfabeți cu ștaif din istorie, stilul de viață sănătos este extrem de important, în tot ce ține de noi, dar nu mai propagați ideea că dacă suntem credincioși, nu avem încercări și niciun virus. Isus a spus: ,,în lume veți vea necazuri''. Prezența Lui, pacea Lui ne păzește inima și, cu voia Lui, și trupul. Pentru mine este suficient. Încetați cu antievanghelia! Că de aceea oamenii nu înțeleg nimic când e vorba să se întâmple ceva tragic, le-am hrănit inima cu speranțe deșarte!
4. AM UN CUVÂNT DE MULȚUMIRE PENTRU FIECARE care a tremurat la auzul veștii că sunt bolnav și care mi-ați trimis o sumedenie de încurajări personale, m-ați inclus în lista de rugăciune a voastră, a bisericilor, a grupuri de facebook, a pastorilor, a conducerii bisericilor, Dumnezeu să vă răsplătească. Am privit cu mare bucurie la faptul că nu sunt singur și ați fost alături de mine și familia mea. Ramona este bine, azi are prima emisiune, eu, sper, cât de curând. Copiii încă nu au fost afectați, sperăm să nici nu fie. Nu mi-am putut imagina că vă uitați atât de mulți la emisiunile mele și valul de rugăciuni m-a atins ca un colac de salvare. Vă mulțumesc, sunteți minunați, chiar dacă unii în dragostea lor îmi cereați detalii când nu puteam să scriu și erați curioși cât mă mai ține în spital deși eu nu știam pe ce lume sunt bine. Mulțumesc și celor care m-au batjocorit și mi-au spus că e pedeapsa lui Dumnezeu pentru mine, poate Domnul a vrut să mă smeresc și mai mult, Domnul să nu le țină în seamă!
5. ÎNDEMNURI LA VIRTUTE - în momente de genul acesta, propolis, vitamina C, zinc și toate naturalele din lume, nu mai contează. Am luat de toate 7 zile, medicina m-a recuperat cu corticoizi, imunodeclanșatoare și antivirale care mi-au dat organismul peste cap și care au avut rezultate. Deci, de azi înainte, înainte să-mi trimiteți filmulețe cu nu știu ce specialiști care spun nu știu ce despre gargară cu sare, abțineți-vă! Dacă este un material absolut fabulos, pe care l-ați văzut, l-ați procesat, îl credeți cu toată ființa, lângă care îmi scrieți câteva cuvinte personale, îl primesc, altfel, vă șterg de la prieteni cu toată bunăvoința. Trebuie să învățăm să nu mai dăm mai departe fără discernământ, tot felul de porcării sfruntate debitate de tot felul de conspiraționiști, învelite într-un aer profesionist, nu mi le mai trimiteți și mie. Mai bine, simplu, ,,ce faci?'' ,,cum ești?'' ,,roagă-te pentru noi''. E mai din inimă și natural. Ah, da, și fără flori vă rog. Fără flori! Sunt frumoase dar nu pe facebook în privat. Acest obicei vă rog să vi-l păstrați și când vine vorba de sărbători. Scrieți ceva personalizat, din inimă, două rânduri, dacă vreți, nu mai trimiteți cesulețe și filmulețe de nicio valoare. Dacă tot avem acees unii la alții din orice colț al lumii, hai să avem un mesaj personal! Am încercat să vă răspund tuturor, să vă spun cât de importanți sunteți pentru mine! Poate nu am reușit în totatlitate dar am încercat.
6. PERSONALUL MEDICAL ROMÂNESC MATEI BALȘ - nu știu cine i-a instruit pe oamenii ăștia, dar nu am văzut atâta profesionalism în nicio clinică din străinătate. Impecabili, de la îngrijitoare, infirmiere, brancardieri, asistente, medici, oamenii aceștia merită pensii speciale. Amabili inclusiv portarii și bodyguarzii care ne preiau plasele cu mâncare și le duc până la lift la etaj. De aici, le primim în cameră. Tratamentele, injecțiile, perfuziile, totul pus la punct în cele mai mici detalii. Toți ca niște cosmonauți izolați, cu două perechi de mănuși, cu lizieră, cu combinezoane, reușesc să se coordoneze impecabil. Se poate și în România! Oamenii aceștia sunt prețioși și trebuie recompensați pe măsură!
7. SPITALELE SUNT PLINE, NU E GLUMĂ! acest punct îl scriu cu greu că am obosit! Dacă nu te-a afectat pe tine, covidul prea tare, mulțumește lui Dumnezeu, cumpără-ți oricum un oximetru dacă te-ai îmbolnăvit și dacă scade sub 92 sună la 112, nu glumi că e riscant. Au plecat doi colegi de când am venit în salon, după ce am așteptat un pat 3 zile, unul a plecat la reanimare nu știu dacă mai trăiește (avea un fond de ciroză și tuse tabagică) iar altul a plecat vindecat cu toate comorbiditățile lui (diabet, inimă). În câteva minunte după plecare, au venit alți doi colegi în paturi. Sunt veteranul din salon. Se caută cu disperare paturi, oamenii sunt în camera de gardă și pot rămâne acolo zile întregi, conectați la oxigen. Tratați pe fiecare om cu respect, cu dragoste, dar, cu protecție. Aveți grijă de voi, să ne revedem cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.