După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 10 februarie 2020

Starbucks promovează transgenderismul cu o reclamă care pune în evidență o fată folosind un nume de baiat...

În reclamă, o fată tânără cu păr scurt îi spune ospătarului de la o cafenea că numele ei este James.

Starbucks și-a exprimat suportul față de cauza transgender din U.K. cu o reclamă câștigătoare și cu o strângere de fonduri prin vânzarea de fursecuri.

Starbucks din U.K. a lansat o reclamă care prezintă o femeie tânără spunându-i ospătarului de la o cafenea că numele ei este James după afișarea a câtorva ipostaze în care îi este adresat numele ,,Jemma". Reclama persuasivă se încheie cu Jemma trecând pe lângă fereastra cafenelei Starbucks și cu cuvintele ,,Every name's a story" (Fiecare nume este o poveste) și #whatsyourname. Acestea din urmă fac referire la o campanie a Starbucks de pe Twitter în sprijinul filosofiei transgender. Comentând la reclama lor, gigantul lanț de cafenele scrie: La Starbucks, a-ți scrie numele pe o cană și a-l spune, este un simbol că ești binevenit la noi. Este un gest mic, dar simbolic, pentru ceea ce credem noi: recunoaștere și acceptare, oricine ai fi sau ai vrea să fii. La noi oricine e binevenit.

Reclama a câștigat ,,Premiul pentru diversitate în publicitate", sponsorizat de cel mai popular canal de televiziune, Channel 4.

De asemenea, Starbucks vinde fursecuri în formă de coadă de sirenă cu scopul de a strânge 100.000 de lire pentru un grup militant transgender, denumit ,,Mermaids" (Sirenele) . Fondat în Leeds în 1995, ,,Mermaids", în mod controversat, pledează pentru accesul facil al copiilor minori la inhibitori de pubertate, tratament hormonal pentru schimbarea sexului, precum și intervenții chirurgicale de modificare a formei corpului ca masectomii sau castrare. În U.K, operațiile de schimbare ireversibilă a sexului sunt disponibile doar celor care au 18 ani sau mai mult.

Directorul campaniei CitizenGO și Caroline Farrow din Irlanda au declarat pentru LifeSiteNews că sprijinul grupului ,,Mermaids" de către Starbucks este ,,dezamăgitor".

Este extrem de dezamăgitor să vedem că Starbucks sprijină un grup de lobby care militează pentru medicalizarea copiilor sănătoși", a spus Farrow prin intermediul social media. ,,Nici o corporație responsabilă nu ar trebui să aprobe experimentele la gramadă pe copii și să furnizeze fonduri pentru aceasta organizație cu scopul de a-și promova ideologia totalitară și intoleranța prin scoli și în alte instituții publice" a continuat ea. Farrow crede că lanțul de cafenele a înțeles greșit interesele pieței sale în U.K.

,,Starbucks trebuie să realizeze că ,,cultura woke" (lupta pentru dreptate socială) scade mult în preferințele britanicilor și că sincronizarea promovării lor coincide cu o serie de provocări legale care implică ideologia lor și de în plus apare în aceeași zi în care NHS a anunțat o revizuire cuprinzătoare privind utilizarea inhibitorilor de pubertate și a hormonilor pentru copii" spune ea.

Luna trecută, Keira Bell, de 23 de ani, o fostă pacientă care a revenit la sexul inițial a ,,serviciului de dezvoltare a identității de gen" s-a alăturat asistentei Sue Evans și mamei unei fete confuze în privința genului său, cunoscută ca Doamna A, pentru a solicita o examinare judiciară a politicilor NHS cu privire la dozarea minorilor cu inhibitori de pubertate și hormoni pentru schimbare de sex.

În 30 ianuarie, NHS spune că un grup independent de experți și membri ai publicului vor examina politicile Fundației Tavistock și Portman NHS legate de tratamente hormonale pentru copii. Farrow susține că publicul britanic este deja nerăbdător cu politicile corporative ale Starbucks în U.K. și că aceasta se va adăuga la consternarea publică deja existentă.

,,Starbucks a atras multe critici în U.K. pentru politica lor de evitare a impozitelor, iar publicul va fi consternat să vadă ultima expunere a iresponsabilității corporative" spune ea.

Mamă a cinci copii, ea crede că strângerea de fonduri cu ajutorul biscuiților eșuează să reflecte realitatea cu privire la ce susține Starbucks acum.

,, În loc de o coadă de pește, o reprezentare mai precisă a ideologiei sirenelor ar fi o turtă dulce cu cicatrici și răni pe ea" a spus Farrow.

Fondatoarea grupului Mermaids, Susie Green, și-a dus fiul de 15 ani în Thailanda pentru o operație genitală radicală care a inclus crearea unui vagin artificial. Cu ocazia împlinirii vârstei de 16 ani, Jack ,,Jackie" Green a devenit cel mai tânăr transsexual ,,de la barbat la femeie" din U.K. La vremea respectivă, în Thailanda încă se realizau astfel de operații la baieți tineri de 11 ani, dar de atunci s-a dat o lege care interzice castrarea baieților până când au 18 ani.

Pe pagina de internet dedicată parinților cu copii confuzi în ceea ce privește apartenența la un gen, Mermaids sugerează că lipsa suportului pentru dorința de schimbare de sex a acestora poate să îi determine să își facă rău singuri.

,,Din păcate, mulți dintre adolescenții cu care am interacționat în ultimii 25 de ani s-au confruntat cu depresie, izolare, autoagresiune și sentimente de suicid. Oferindu-le suportul de care au nevoie este vital pentru a-și atinge potențialul" este scris pe pagină.

,,Este important de punctat că, în timp ce cei mai mulți dintre copiii și tinerii pe care îi sprijinim, se identifică drept transgender, un număr în creștere dintre ei se identifică ca persoane non-binare, ceea ce înseamnă că ei nu se identifică exclusiv ca barbați sau femei", continuă.

,,Abordarea noastră este să ajutăm familiile să facă față provocărilor care îi așteaptă, încrezători că sunt înțeleși și niciodată singuri.

Dar Mermaids neglijează să menționeze studiile care arată că 80% dintre copiii care sunt nefericiți cu sexul lor, se împacă cu ideea după pubertate. Potrivit Transgender Trend, un studiu olandez publicat chiar în 2013 a confirmat că ,,disforia (tulburare a dispoziției) legată de gen nu persistă odată cu trecerea pubertății".

,,În acest studiu olandez ei au identificat 127 de copii care au fost trimiși la clinica de identitate de gen din Amsterdan când aveau sub 12 ani" scriu susținătorii copiilor.

,,Apoi aceștia s-au uitat să vadă dacă acești copii mai aveau disforie legată de gen când au ajuns la adolescență, la vârsta de 15 ani. 47 (37%) din aceștia încă o aveau. Cu toate acestea, 80 (64%) dintre copii au dispărut sau nu au mai putut fi urmăriți (28). Întrucât în Olanda există o singură clinică de identitate de gen pentru copii, se poate presupune că aceștia din urmă nu mai necesită sprijin și astfel au renunțat. ”

De asemenea, Starbucks amestecă donațiile angajaților cu Planned Parenhood (clinica de avorturi) și militează pentru căsătoriile de același sex și pentru cauza LGBT în Statele Unite.



▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.