În
reclamă, o fată tânără cu păr scurt îi spune ospătarului de la o cafenea că
numele ei este James.
Starbucks
și-a exprimat suportul față de cauza transgender din U.K. cu o reclamă
câștigătoare și cu o strângere de fonduri prin vânzarea de fursecuri.
Starbucks
din U.K. a lansat o reclamă care prezintă o femeie tânără spunându-i
ospătarului de la o cafenea că numele ei este James după afișarea a câtorva
ipostaze în care îi este adresat numele ,,Jemma". Reclama persuasivă se
încheie cu Jemma trecând pe lângă fereastra cafenelei Starbucks și cu cuvintele
,,Every name's a story" (Fiecare nume este o poveste) și #whatsyourname.
Acestea din urmă fac referire la o campanie a Starbucks de pe Twitter în
sprijinul filosofiei transgender. Comentând la reclama lor, gigantul lanț de
cafenele scrie: La Starbucks, a-ți scrie numele pe o cană și a-l spune, este un
simbol că ești binevenit la noi. Este
un gest mic, dar simbolic, pentru ceea ce credem noi: recunoaștere și
acceptare, oricine ai fi sau ai vrea să fii. La noi oricine e binevenit.
Reclama
a câștigat ,,Premiul pentru diversitate în publicitate", sponsorizat de
cel mai popular canal de televiziune, Channel 4.
De
asemenea, Starbucks vinde fursecuri în formă de coadă de sirenă cu scopul de a
strânge 100.000 de lire pentru un grup militant transgender, denumit
,,Mermaids" (Sirenele) . Fondat în Leeds în 1995, ,,Mermaids", în mod
controversat, pledează pentru accesul facil al copiilor minori la inhibitori de
pubertate, tratament hormonal pentru schimbarea sexului, precum și intervenții
chirurgicale de modificare a formei corpului ca masectomii sau castrare. În
U.K, operațiile de schimbare ireversibilă a sexului sunt disponibile doar celor
care au 18 ani sau mai mult.
Directorul
campaniei CitizenGO și Caroline Farrow din Irlanda au declarat pentru
LifeSiteNews că sprijinul grupului ,,Mermaids" de către Starbucks este
,,dezamăgitor".
Este
extrem de dezamăgitor să vedem că Starbucks sprijină un grup de lobby care
militează pentru medicalizarea copiilor sănătoși", a spus Farrow prin
intermediul social media. ,,Nici o corporație responsabilă nu ar trebui să
aprobe experimentele la gramadă pe copii și să furnizeze fonduri pentru aceasta
organizație cu scopul de a-și promova ideologia totalitară și intoleranța prin
scoli și în alte instituții publice" a continuat ea. Farrow crede că
lanțul de cafenele a înțeles greșit interesele pieței sale în U.K.
,,Starbucks
trebuie să realizeze că ,,cultura woke" (lupta pentru dreptate socială)
scade mult în preferințele britanicilor și că sincronizarea promovării lor
coincide cu o serie de provocări legale care implică ideologia lor și de în
plus apare în aceeași zi în care NHS a anunțat o revizuire cuprinzătoare
privind utilizarea inhibitorilor de pubertate și a hormonilor pentru copii"
spune ea.
Luna
trecută, Keira Bell, de 23 de ani, o fostă pacientă care a revenit la sexul
inițial a ,,serviciului de dezvoltare a identității de gen" s-a alăturat
asistentei Sue Evans și mamei unei fete confuze în privința genului său,
cunoscută ca Doamna A, pentru a solicita o examinare judiciară a politicilor
NHS cu privire la dozarea minorilor cu inhibitori de pubertate și hormoni
pentru schimbare de sex.
În
30 ianuarie, NHS spune că un grup independent de experți și membri ai
publicului vor examina politicile Fundației Tavistock și Portman NHS legate de
tratamente hormonale pentru copii. Farrow susține că publicul britanic este
deja nerăbdător cu politicile corporative ale Starbucks în U.K. și că aceasta
se va adăuga la consternarea publică deja existentă.
,,Starbucks
a atras multe critici în U.K. pentru politica lor de evitare a impozitelor, iar
publicul va fi consternat să vadă ultima expunere a iresponsabilității
corporative" spune ea.
Mamă
a cinci copii, ea crede că strângerea de fonduri cu ajutorul biscuiților
eșuează să reflecte realitatea cu privire la ce susține Starbucks acum.
,,
În loc de o coadă de pește, o reprezentare mai precisă a ideologiei sirenelor
ar fi o turtă dulce cu cicatrici și răni pe ea" a spus Farrow.
Fondatoarea
grupului Mermaids, Susie Green, și-a dus fiul de 15 ani în Thailanda pentru o
operație genitală radicală care a inclus crearea unui vagin artificial. Cu
ocazia împlinirii vârstei de 16 ani, Jack ,,Jackie" Green a devenit cel
mai tânăr transsexual ,,de la barbat la femeie" din U.K. La vremea
respectivă, în Thailanda încă se realizau astfel de operații la baieți tineri
de 11 ani, dar de atunci s-a dat o lege care interzice castrarea baieților până
când au 18 ani.
Pe
pagina de internet dedicată parinților cu copii confuzi în ceea ce privește
apartenența la un gen, Mermaids sugerează că lipsa suportului pentru dorința de
schimbare de sex a acestora poate să îi determine să își facă rău singuri.
,,Din
păcate, mulți dintre adolescenții cu care am interacționat în ultimii 25 de ani
s-au confruntat cu depresie, izolare, autoagresiune și sentimente de suicid.
Oferindu-le suportul de care au nevoie este vital pentru a-și atinge
potențialul" este scris pe pagină.
,,Este
important de punctat că, în timp ce cei mai mulți dintre copiii și tinerii pe
care îi sprijinim, se identifică drept transgender, un număr în creștere dintre
ei se identifică ca persoane non-binare, ceea ce înseamnă că ei nu se
identifică exclusiv ca barbați sau femei", continuă.
,,Abordarea
noastră este să ajutăm familiile să facă față provocărilor care îi așteaptă,
încrezători că sunt înțeleși și niciodată singuri.
Dar
Mermaids neglijează să menționeze studiile care arată că 80% dintre copiii care
sunt nefericiți cu sexul lor, se împacă cu ideea după pubertate. Potrivit
Transgender Trend, un studiu olandez publicat chiar în 2013 a confirmat că
,,disforia (tulburare a dispoziției) legată de gen nu persistă odată cu
trecerea pubertății".
,,În
acest studiu olandez ei au identificat 127 de copii care au fost trimiși la
clinica de identitate de gen din Amsterdan când aveau sub 12 ani" scriu
susținătorii copiilor.
,,Apoi
aceștia s-au uitat să vadă dacă acești copii mai aveau disforie legată de gen
când au ajuns la adolescență, la vârsta de 15 ani. 47 (37%) din aceștia încă o
aveau. Cu toate acestea, 80 (64%) dintre copii
au dispărut sau nu au mai putut fi urmăriți (28). Întrucât în Olanda există o
singură clinică de identitate de gen pentru copii, se poate presupune că
aceștia din urmă nu mai necesită sprijin și astfel au renunțat. ”
De
asemenea, Starbucks amestecă donațiile angajaților cu Planned Parenhood
(clinica de avorturi) și militează pentru căsătoriile de același sex și pentru
cauza LGBT în Statele Unite.
▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.