După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 26 mai 2019

Homosexualizarea corporatistă 🔴 Converse, Starbucks, Ikea, Listerine, Adidas, Reebok, Volvo, H&M, Skittles și alte firme cunoscute au ales să promoveze homosexualitatea...

O luptă veche de peste 100 de ani, dar mai puțin știută, începe să se vadă din ce în ce mai bine în zilele noastre. Un semn vizibil al acesteia este ofensiva generală a propagandei stângii care pretinde că îi susține pe homosexuali încercând a impune în tot discursul public o recunoaștere unanimă a unor repere din agenda proprie – oprimații trebuie eliberați, aduși în fruntea vieții publice, recompensați. Iar acum, „oprimații” cei mai promovați sunt homosexualii.
Inițial, propaganda organizațiilor stângii homosexuale viza schimbarea conduitei instituționale întâi în instituțiile de stat, cerându-se acordarea si recunoașterea oficială a unor drepturi noi ori reafirmate pentru categorie de oameni care se identifică strict după cum a ales să își trăiască viață intimă. Lungul marș prin instituții făcut de stânga neomarxistă fost destul de eficient, astfel că în prezent mai toate organizațiile internaționale cer imperativ ca instituțiile de stat din toate țările să îi ocrotească în special pe cei care declară că fac sex într-un fel diferit de majoritatea populației și condamnat de morala creștină. Propaganda din universități a dat rezultate foarte serioase și stabile în timp, bine vizibile în ultimii ani. Tinerii care au fost îndoctrinați în facultăți au intrat în slujbe peste tot, atât la stat cât și în instituții private, unde și-au făcut treaba de agenți de multe ori involuntari ai promovării discursului homomarxist, astfel încât trecerea de la punerea sub presiune a instituțiilor statului la schimbarea conduitei firmelor private s-a făcut fără probleme foarte mari. Dacă anii trecuți erau făcute cunoscute cazurile firmelor private care erau condamnate pentru că aveau probleme în a răspunde clienților care se identificau homosexuali, acum suntem martori ai unui val de propagandă prohomosexualitate venită tocmai din partea unor firme particulare, care nu pot justifica în nici un fel practic, comercial, noua lor direcție.
Cazul firmei Converse, care a ales să își promoveze imaginea folosind o temă care nu e nimic altceva decât o afirmare a pedofiliei, e lămuritoare – firma particulară merge împotriva intereselor ei, scandalizând pe bună dreptate pe orice om decent, numai ca să dea satisfacție unora care pretind ca apără drepturile homosexualilor. Aici merită menționat că o mulțime de oameni dintre cei care au patima în discuție au fost scandalizați de alegerea celor de la Converse, anume promovarea obiectificarii sexuale a unui copil. Între timp, o serie de alte firme au anunțat că vor recunoaște prin produsele lor temele propagandei homosexuale ca fiind foarte importante pentru ele și vor face cunoscut asta și consumatorilor lor. Și firma Disney a trecut o limită a decenței când a început să producă și să ofere urechi de jucărie Mickey Mouse cu culorile propagandei homosexuale, iar anul acesta va găzdui propriul eveniment de celebrare a lunii Mândriei de a fi homosexual, pe 1 iunie, după cum au anunțat oficialii companiei cunoscute că a marcat atât de frumos imaginația copiilor din toată lumea vreme de zeci de ani. Asta până acum, când a ales să susțină public un curent politic ce promovează promiscuitatea unei „culturi” în care indecenta și scandalul sunt elemente esențiale.

Altă firmă mare, Starbucks, a lansat un pahar refolosibil inscripționat cu cuvântul „iubire” colorat în culorile propagandei LGBTQ+, motivând că astfel va celebra „mândria, blândețea, dragostea și diversitatea”. Oficialii Starbucks au mai declarat că acesta este numai începutul susținerii celebrării a celei de a cincizecea aniversare a lunii Pride, ei vrând să creeze „o cultură a incluziunii și diversității”.
Firma nu este la începutul promovării pretențiilor organizațiilor homosexuale, dar acum revine împreună cu alte firme pentru a impune acceptarea în viață publică a lunii Mândriei (homosexuale).

Ikea este altă firmă care a lansat un produs ce va promova celebrarea lunii iunie ca lună „Pride”, o pungă refolosibilă decorată în culorile mișcărilor homosexualilor. Firma are un manager pentru incluziune și diversitate care a declarat că de la 1 iunie toate locațiile Ikea vor arbora steagurile care celebrează homosexualitatea, pentru a arăta angajamentul pentru promovarea egalității și incluziunii celor care suferă de LGBTQ+.

Listerine, cunoscută pentru produsele sale de igienă bucală, a lansat o sticlă cu apă de gură decorată de asemeni în culorile știute ale propagandei stângii homosexuale, tot pentru susținerea impunerii unei luni iunie pe care vrea să o facă cunoscută ca luna a mândriei homosexuale, în cadrul actualului val propagandistic. Dacă produsul ar fi făcut numai pentru homosexuali, ar face bine să conțină și o doză mare de antibiotice deoarece un număr din ce în ce mai mare de homosexuali iau boli cu transmitere sexuală numai prin sărut.

Adidas va lansa o serie de produse însemnate cu elemente în culorile mișcării homosexuale, la 1 iunie, tot pentru a celebra începutul lunii mândriei de a fi homosexual. De asemeni va organiza o strângere de fonduri prin licitații făcute pentru încălțările unor vedete, pentru a susține financiar organizații caritabile care se adresează homosexualilor tineri.

Nici Reebok nu stă în afara valului de promovare a mișcărilor homosexuale, lansând colecția „Pride”, „în onoarea lumii Mândriei (de a fi homosexual)”, colecție ce va cuprinde mai multe tipuri de încălțări marcate cu elemente decorative în culorile curcubeului homosexual. De asemeni și Reebok, la fel ca celelalte firme menționate mai sus, va dona bani pentru fundațiile care se ocupă de îngrijirea persoanelor homosexuale, de starea de bine a acestora, după cum scrie pe pagina oficială a firmei. news.reebok.com/GLOBAL/LATEST-NEWS/reebok-introduces–pride-collection–in-honor-of-pride-month/s/898fe648-625b-4a75-b008-31540448e0e9
Vor mai marca luna iunie ca lună a homosexualității și Volvo, H&M, Skittles, Absolut Vodka, pe lângă alte firme cunoscute.

E interesant de văzut cum vor face față toate aceste firme reacției majorității clienților care nu vor vrea să fie identificați ca susținători ai unei stângi ce se pretinde eliberatoare dar promovează un stil de viață imoral și nesănătos, absolut contrar învățăturii creștine. Dar pentru că oamenii să poată avea repere morale solide, pe care să le urmeze și să respingă nebunia homomarxista, trebuie apărate în primul rând Bisericile și școala de infiltrarea cu agenții acestui curent politic aflat în ofensivă continuă de mai bine de 50 de ani.
ACP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.