După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 16 ianuarie 2020

Tony Berbece 🔴 “Tati, unde ți-ai pus pantofii?”


În vacanță de vară mi-am vizitat copiii, care erau la bunici. Cel mic m-a întrebat după ce am intrat în casă unde mi-am pus pantofii. I-am răspuns fără a da atenție întrebării. Când am ieșit din casă pantofii lui erau aliniați lângă ai mei. Acest gest mi-a spus multe, dar cel mai important mesaj a fost acesta: “Unde vor fi pașii tăi vor fi și pașii mei, tati!”

Circulă pe internet o poză cu prințul Harry ținându-i mâna soției lui, Megan, așa cum mama lui, Diana, o ținea pe a lui când era mic. Copiii nu iau doar ticurile nervoase, verbale și obiceiurile de la noi, ci uneori chiar întreg caracterul. Am consiliat un tânăr care era la fel de mânios ca tatăl lui. L-am ajutat să scape de această mânie cu ajutorul lui Dumnezeu. Nici nu și-a dat seama de unde o avea, dar săpând în viața lui am aflat.

Cea mai puternică influență noi o avem asupra copiilor noștri. Nu școala îi educă, ci noi. Școala îi învață să socotească, să citească, să gândească logic și să-și folosească memoria. Dar noi îi învățăm să fie oameni sau nu, sfinți sau depravați. Cred că nu greșesc când spun că în 80-90% din cazuri copiii vor drăcui, vor înjura, vor fuma, vor bea, vor fi afemeiați sau curvari ca părinții lor sau vor binecuvânta, vor sta departe de curvie, de vicii și de anturajele rele cum au făcut-o părinții lor. Uneori și copiii unor părinți exemplari se rătăcesc, dar aceștia au unde să se întoarcă când se satură de rău. Uneori copiii unor oameni depravați ajung niște sfinți, dar asta pentru că au abandonat modelul părintesc și au găsit un model curat.

Fii un exemplu pentru copilul tău înainte de toate, vezi că e cu ochii pe tine!

Cu prețuire,


▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.