Are o agenție de Resurse Umane dedicată. Aceasta se numește ANGLE (Agency Network for Gay, Lesbian, Bisexual and Transgender Officers and Allies). Are sute de membri, inclusiv seniori, și este una dintre cele mai vechi organizații din interiorul acestei entități.
Tema de anul trecut a lunii dedicate comunității (Pride Month) a fost „Generații de mândrie: Leadership la toate nivelurile” și a studiat impactul pe care un individ din comunitatea LGBT sau din orice altă comunitate îl are atunci când un membru e exclus pe motive sexuale, în îndeplinirea scopului comun”.
Pentru actualii și foștii angajați, CIA e „un loc de muncă din care se poate învăța, cu resurse umane dedicate, cu cerințe variate și atmosferă de echipă” (Glassdoor).
Charles Schwab
Sprijină egalitatea de drepturi încă din 2004 și și ei se numără printre companiile cu rating de 100% în Indexul Corporațiilor care sprijină Egalitatea de Drepturi.
Compania cultivă un mediu de lucru care celebrează diversitatea și include beneficii pentru toți angajații.
Uber
„Cu UberPride, compania construiește un mediu de lucru divers și incluziv, concentrată pe a-i face pe angajații LGBTQ să se simtă bineveniți. Compania promovează în mod activ drepturile comunității LGBTQ în toate orașele în care activează și a primit un scor de 100% în Indexul Corporațiilor care sprijină Egalitatea de Drepturi”.
Dacă dai pe uber.com și cauți pride, ai să citești că „Indiferent de litera cu care te identifici din acronimul LGBTQIA+, ai să afli că acest lucru înseamnă altceva în diferite colțuri ale lumii. În timp ce fiecare poate arăta sau se poate simți diferit, Pride e acel moment în care toți suntem uniți de celași lucru – egalitatea. De la scaunul din față al mașinii până la bancheta din spate, Uber vine alături de comunitatea LGBTQ+ astăzi și în fiecare zi”.
Google
Organizează parteneriate variate cu diferite entități LGBTQ care protejează angajații de discriminarea la locul de muncă, iar compania promovează campanii de marketing pe teme de incluziune socială. A inventat și un termen: „gayglers” – cei care <gugălesc> și fac parte din comunitatea LGBT. „Compania nu doar că e leader în celebrarea diversității în toată lumea, dar are programe și politici dedicate, astfel că Google rămâne un loc de muncă accesibil pentru toată lumea”.
IBM
Compania spune că are contribuții către diferite organizații LGBTI și salarii egale pentru toată lumea.
„IBM are o istorie lungă în ce privește egalitatea angajaților la locul de muncă. Încă din 1984 avem stabilită o politică de non-discriminare la locul de muncă și continuăm să promovăm și să apărăm drepturile comunității LGBT+ în toată lumea. Anul trecut, am fost angajați în a sprijini agenda pentru egalitate de mariaj în Irlanda de Nord, Taiwan, Israel și Japonia”, scrie un fost angajat în poziție de top management pe Glasdoor.
Ikea
Este cunoscută ca având mai mult de jumătate dintre angajați provenind din rândurile comunității LGBTQ. Respectă atât drepturile minorității LGBTQ, cât și pe cele ale femeilor – 47% dintre angajați sunt femei.
„În mai anul trecut, Ikea a sărbătorit Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Bifobiei și Transfobiei, pentru a fi alături de lesbiene, homosexuali, bisexuali, persoane transgender, dar și de altele din alte identități de gen. În 2018, Ikea s-a concentrat pe incluziunea persoanelor transgender”.
Microsoft
Primește în mod constant cel mai înalt rating în Indexul Corporațiilor care sprijină Egalitatea de Drepturi ale persoanelor LGBTQ și are programe active de incluziune, cum ar fi discuții, prânzuri, networking între corporații, evenimente sportive, activități culturale, voluntariate și strângere de fonduri”.
În 1993, Microsoft a fost prima companie care a oferit prime de mariaj pentru angajații de același sex care aveau o relație consensuală.
Coca-Cola
Are parteneriat cu Campania pentru Drepturile Omului și primește constant ratingul cel mai mare în Indexul Corporațiilor care sprijină Egalitatea de Drepturi. Are un grup de resurse de Business LGBTQA operativ de aproape 15 ani și e preocupată să asigure egalitatea de drepturi pentru toți asociații săi.
În 2011, compania a început să ofere asigurări de sănătate inclusiv pentru angajații trans-gender, iar în 2015 asistă financiar angajații (doar pe cei americani), al căror partener de același sex trăiește în state care nu recunosc dreturile acestei minorități.
Accenture
Au un slogan care pune accent pe autenticitate: „Fii tu, cel autentic”. Compania oferă dezvoltare profesională, politici incluzive și redactează ghiduri pentru loializarea angajaților, beneficii egale pentru toți membrii săi, indiferent de preferințe sexuale, vârstă, sex, religie.
Mai sunt multe alte companii care oferă cam același lucruri și sunt companii de anvergură mondială: HP, Gap, Hyatt, AT&T, Johnoson&Johnson, Slack, Apple, Amazon, American Airlines, Bank of America, Domino’s Pizza, Xerox, Goldman Sachs, Nike, Starbucks, Walt Disney, etc...
Disney - Moment artistic cu lesbiene
Apropo de Disney, în serialul „Totul pentru Dans” (Shake it Up, în original), CeCe și Rocky sunt două bune prietene care fac totul împreună. Ele se ating în permanență, una e peste cealaltă, iar un moment din serial re-creează binecunoscuta scenă cu spaghetti din „Doamna și Vagabondul”. Într-o altă scenă fetele sunt cât pe ce să se sărute.
Pentru numărul din luna ianuarie, revista
Cosmopolitan îl are pe copertă pe Jonathan Van Ness, descris drept „un uragan de pozitivitate umană, un genderqueer (cineva care nu-și asumă nici identitatea masculină, nici pe cea feminină, n.red.), și care împinge granițele mainstream-ului încă puțin mai încolo”.
Van Ness e prezentat îmbrăcat într-o rochie de designer, pozând ca o divă, iar titlul e fabulos: „Da, am făcut-o! Cu plăcere!”.
Articolul de mai sus are titlul reformulat și este preluat parțial de pe ActiveNews.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.