După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 14 mai 2015

✉ Scrisoare misionară: Uday şi Silvia - Noutăţi despre situaţia din Nepal

    Pace tuturor,
         
     Uday a sosit acasă, slavă Domnului. Mai jos aveţi un mail chiar de la el. L-am tradus pentru a face mai uşoară comunicarea către dumneavoastră. 

            Silvia 

 
         Pace, dragi fraţi şi surori,
     
    Sunt Uday Bagdas şi, după cum soţia mea, Silvia, v-a informat, am fost în Nepal pentru a ajuta sinistraţii în urma cutremurului. De fapt cutremurul a afectat atât Katmandu-ul (capitala Nepalului) cât şi împrejurimile sale.
           
         Alături de cei în suferinţă
   
   Săptămâna trecută am vizitat un loc numit Sindupachak, acolo unde trăiesc şi locuiesc atât creştini cât şi necreştini. Această comunitate este departe de capitală, se află la 5 ore cu maşina. Noi am fost primii care am ajuns la aceşti oameni cu ajutor, deoarece pentru guvern şi alte organizaţii este foarte departe şi condiţiile mult prea grele pentru a face acest efort. La sosire, am avut în faţa ochilor o privelişte dezolantă: case complet distruse, mulţi oameni au murit, inculsiv animalele lor. Oamenii sunt dezolaţi şi dezorientaţi şi nu prea ştiu ce să facă. Suferă mult deoarece nu au mâncare, nu au un acoperiş deasupra capului, nu au medicamente şi nici apă.

     Am stat acolo pentru 7 zile, incluzând timpul din Katmandu. Imediat cum am ajuns, eu şi câţiva fraţi ne-am apucat de treabă. Zilele au decurs cam în felul următor: de la 7 dimineaţă până la 3 după‑amiază am ajutat la construirea bisericii, pentru care am folosit bambus îmbrăcat în folie de plastic. După o oră de odihnă, am mers să vizitez oamenii pentru a împărtăşi Evanghelia şi am văzut că aceste suflete sunt deschise pentru Domnul. Următoarele zile am continuat aproximativ în acelaş mod, dimineaţa construirea bisericii, iar după-amiezile le-am petrecut distruibuind orez (250 kg orez). Am deschis o mică tabără medicală în care am distribuit medicamente pentru tuse, vomă, am curăţat răni şi am sfătuit oamenii să construiască şi ei adăposturi aşa cum am făcut noi cu biserica; din nou am mers să vestesc oamenilor Evanghelia şi să le spun că ziua venirii Domnului este aproape. Oamenii au fost impresionaţi de ceea ce au auzit, iar inima mea plângea de durere pentru ei. Când am terminat de construit biserica, mai multe suflete s-au înghesuit să doarmă acolo. În timpul zilei este foarte cald şi mult soare, însă noaptea este foarte frig. Creştinii s-au bucurat mult să aibă un adăpost peste noapte. Cât priveşte lipsa apei, ne bucurăm că biserica are o mică sursă de apă, aşa încât şi necreştinii vin de la kilometri întregi pentru apă. Ne dorim ca aceşti oameni să bea de la sursa veşnică de Apă, Isus Hristos. Rugaţi-vă pentru aceasta!
 
            Planuri pentru viitorul foarte apropiat
         
      Săptămâna aceasta plănuiesc, cu ajutorul Domnului, să merg din nou şi să distribuim hrană, medicamente şi, mai ales, îmi doresc foarte mult să ajutăm la construirea de adăposturi. Mulţumim mult pentru fraţii şi surorile care nu numai că se roagă, dar au şi dăruit deja pentru aceşti năpăstuiţi. Mulţumim Domnului pentru Agenţia Kairos, pentru suport moral şi financiar şi Domnul să răsplătească din plin tuturor! Aş dori să iau măcar doi fraţi cu mine de aici, din Kalimpong. Rugaţi-vă să fie posibil acest lucru, în felul acesta puterea de muncă este mai mare şi adăposturile vor fi mai multe.
 
            Motive de mulţumire

   1. Mulţumim Domnului că am ajuns cu bine, deşi au fost pericole de accidente, deoarece drumurile sunt foarte afectate.
      2. Mulţumim Domnului pentru cei care s-au rugat şi au dăruit pentru sinistraţi.
 
            Motive de rugăciune

    1. Rugaţi-vă pentru sănătatea mea, să nu mă îmbolnăvesc, astfel încât să pot să fiu de folos celor de acolo.
   2. Rugaţi-vă ca tot mai multe organizaţii să ajute în mod practic şi în locurile îndepărtate şi mai puţin accesibile.
    3. Rugaţi-vă ca, pe măsură ce ajutăm în mod practic, să le dăruim şi hrană pentru suflet şi să vină la Cel care este Pâinea Vieţii.
   4. Rugaţi-vă să pot pleca măcar cu doi fraţi de aici, din Kalimpong. 
 
     Binecuvântări în Numele lui Isus!

         Uday Bagdas


Vezi neapărat şi:

Silvia este membră a Bisericii Izbânda din Bucureşti şi s-a dedicat lucrării de misiune din India încă din 2007. După mai multe stagii pe termen scurt de lucrare şi pregătire, Silvia îşi doreşte să ajungă să împărtăşească Evanghelia celor dintre triburile în care nu a ajuns cunoştinţa de Dumnezeu.

E-mail: grace_silvy@yahoo.com
Pentru cei care doriţi să contribuiţi şi financiar la lucrarea pe care o desfăşoară Silvia puteţi folosi următoarele conturi:

Banca BRD  RONRO98BRDE410SV70924254100 , EURRO45BRDE410SV92432154100

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.