După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 15 octombrie 2014

Recenzie la Festivalul de muzică religioasă corală Ioan Chişmorie Măderătanul

Un nume de cea mai mare notorietate printre credincioşii creştini neoprotestanţi din România este cel al lui Ioan Chişmorie, compozitorul care a creat melodii nemuritoare, ce se cântă pe toate meridianele Pământului, în bisericile româneşti şi nu numai. Compozitorul s-a născut cu 110 ani în urmă, în Măderat, de unde şi supranumele de Măderătanul pe care şi l-a însuşit şi promovat cu mândrie, în amintirea locurilor în care s-a format ca un bun credincios şi excelent compozitor.

Pentru a păstra vie memoria celui care prin cântecele sale a întreţinut şi întreţine flacăra credinţei, la Biserica Penticostală “Gloria” din Bujac a fost organizat sâmbătă, 11 octombrie, un festival de muzică corală creştină, interpretată de către coruri ale bisericilor baptiste şi penticostale din Arad.

De organizarea evenimentului cultural-religios s-a ocupat în mod special profesorul şi dirijorul Ioan Rediş şi dirijorul Florea Burcă din Florida, doi dintre aceia foarte numeroşii dirijori care folosesc în repertoriul corurilor pe care le conduc cântecele compuse de Ioan Chişmorie.

Deşi era sâmbătă după masă şi la concurenţă cu un important eveniment sportiv, marea sală a bisericii din Bujac s-a umplut de oameni, credincioşi baptişti şi penticostali dar şi oaspeţi de la alte confesiuni, avizi de muzică creştină de bună calitate, de un concert care promitea o adevărată înălţare sufletească. Şi aşa a şi fost, pentru că la frumuseţea melodiilor s-a adăugat calitatea interpretării dată de corurile bisericilor baptiste de la Maranata, Micălaca, Aradul Nou, Speranţa, Călacea, Pâncota şi biserica penticostală “Gloria”.

Şi a mai existat ceva care a dat substanţă manifestării cultural-religioase; rugăciunile şi alocuţiunile susţinute în pauzele dintre interpretările corurilor de către pastorul bisericii gazdă, Moise Ardelean, dar mai ales ţinem să subliniem prezenţa lui Saintclaire Chişmorie, unul dintre fiii compozitorului, care a venit tocmai din Chicago. Acesta a informat publicul prezent despre faptul că a pregătit o ediţie cu 220 de cântece (versuri şi melodie) ale tatălui său, adunate într-un volum, şi care urmează să apară cât de curând. Saintclaire Chişmorie a povestit celor prezenţi şi modul în care harul Dumnezeiesc s-a coborât asupra tatălui său spre a compune muzica de care astăzi se bucură atâţia credincioşi din lumea întreagă.

Melodia din final, mult aşteptată - “Cobori, cobori” - cântată de corurile reunite, numărând peste 200 de corişti, a fost cu adevărat apoteotică.

Manifestarea s-a încheiat printr-o rugăciune de mulţumire adresată Celui Preaînalt prin mijlocirea căruia a fost posibilă seara de bucurie şi reculegere.

Mai amintim că duminică dimineaţa, de la ora 9.30, la Biserica Baptistă “Speranţa” Arad, va avea loc un concert cu interpretări din cântecele cunoscutului şi apreciatului compozitor, Ioan Chişmorie Măderătanul.