După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 12 octombrie 2020

Cornel Pascu 🔴 Cu Dumnezeu prin coronavirus

 

Dupa 15 zile in spital prin harul lui Dumnezeu m-am intors din nou acasa in mijlocul familiei. Mi-a fost dor de ei, le-am simtit lipsa foarte mult si ma bucur ca Domnul S-a atins de mine si m-a ridicat sa ii pot revedea din nou. Doresc sa va multumesc din inima tuturor acelora care a-ti fost alaturi de noi, ne-ati incurajat si v-ati rugat pentru familia noastra in aceasta perioada dificila. Domnul sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca. Daca stau pe picioare este numai datorita harului Sau, a rugaciunilor voastre si a personalului medical m-a tratat si care s-a ocupat de mine.

Ce s-a intamplat? Cu trei saptamani in urma am inceput sa ma simt foarte rau si sa fac febra mare. La inceput am crezut ca este o mica raceala. Timp de 6 zile am luat constant antibiotic, paracetamol si tot felul de vitamine, dar febra a ramas aceeasi 38,5-39,5. In ultimile doua zile inainte sa merg la spital mi-am pierdut mirosul. Atunci am realizat ca m-am infectat cu virusul acesta periculos. Sincer, nu am crezut ca lucrul acesta mi se poate intampla mie. Dar si copiii lui Dumnezeu experimenteaza probleme, si ei trec adesea prin necazuri si suferinte, dar au o ancora, un ajutor la vreme de nevoie, au pacea si prezenta lui Dumnezeu in vietile lor (Filipeni 4:7).
Am inceput sa ma simt din ce in ce mai rau. In a sasea zi cu febra mare am simtit ca raman fara aer. Am sunat la ambunanta si am fost dus la spital. Am fost consultat de un doctor care mi-a facut raza la plamani, erau afectati mediu spre sever si mi s-a facut testul pentru covid care s-a confirmat a fi pozitiv. Era de asteptat deoarece aveam deja simptomele, dar stim ca lucrul acesta a fost ingaduit de Dumnezeu. Nu stim de ce, dar El este Suveran si nu greseste niciodata in ceea ce face. Biblia spune ca ,,toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu’’ (Romani 8:28).
Perioada de spitalizare a fost una lunga si foarte grea. Initial am crezut ca dupa doua trei zile ma voi intoarce acasa, dar nu a fost asa. Timp de 15 zile mi s-au administrat constant perfuzii, foarte multe medicamente si am primit oxigen. Dar ii multumesc ca nu am ajuns la terapie intensiva. Am fost atat de slabit incat nu puteam sa vorbesc cu sotia la telefon mai mult de 1-2 minute si atunci foarte rar. Noaptea ma trezeam din doua in doua ore transpirat tot. De cateva ori m-am atins sa vad daca sunt viu si nu am murit. Tot ce puteam sa fac era sa ma rog Domnului sa ma tina in viata. Si El a facut-o si ii sunt profund recunoscator.
Intr-o zi am intrebat doctorita care s-a ocupat de mine ce sanse am sa ma fac bine. Mi-a spus ca plamanii sunt foarte afectati dar sa ma rog, sa fiu optimist si gandesc pozitiv. Cand am iesit din spital mi-a spus: ,,Ai fost foarte norocos, tocmai am internat un barbat de 35 de ani care a fost dus direct la terapie intensiva cu pronosticul rezervat’’. Inca un motiv de a multumi Domnului pentru dragostea si indurarea Lui fata de mine.
Ca reactie adversa la medicamente am capatat in corp o bacterie periculoasa de care a trebuit sa scap urgent. Medicamentele au lucrat foarte bine si, desi o saptamana am fost deranjat la stomac acum sunt bine. In ultimile zile asa slabit cum eram am reusit sa comunic putin cu un coleg de salon despre Domnul. M-am bucurat sa-l vad ascultand una din predicile mele pe Youtube. Ma rog ca Domnul sa ii dea sanatate, sa ii binecuvanteze familia si sa lucreze si la inima lui.
In tot acest timp cat am fost internat in spital, Dumnezeu m-a invatat multe lectii. Va spun doar cateva.
In primul rand, cred ca am ajuns sa ii inteleg mult mai bine pe oamenii care trec prin suferinta. Nu doar sa ii inteleg ci sa ma identific cu ei, cu durerile lor, sa le fiu aproape, sa ii incurajez si sa le fiu o mangaiere. Sunt atat de multi oameni care sufera si au nevoie de o mana intinsa, de cineva care sa le fie aproape. Biblia spune: ,,Bucurati-va cu cei ce se bucura; plangeti cu cei ce plang’’ (Romani 12:15).
In al doilea rand, am realizat cat de importanta este rugaciunea. Daca Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu a avut nevoie de rugaciune cu atat mai mult am eu nevoie. Am ramas profund impresionat de oameni pe care nu i-am cunoscut si intalnit personal, ei au postit si s-au rugat pentru mine. Asta face dragostea, asta face un om nascut din Dumnezeu, simte cu cel in suferinta chiar daca este la mii de km distanta. De cate ori n-am spus cuiva: ,,Ma voi ruga pentru tine!’’, si am uitat sa o fac. Eu mi-am facut un obicei, ca niciodata nu voi spune cuiva ,,ma rog pentru tine’’, intai ma rog si apoi ii spun ca am facut-o si doar pentru a incuraja acea persoana. Biblia spune: ,,Mare putere are rugaciunea fierbinte a celui neprihanit’’ (Iacov 5:16)
In al treilea rand, am realizat ca nu exista nici o garantie ca in viata totul merge frumos, perfect si bine. Tatal meu a fost un om credincios si un slujitor devotat dar a murit la varsta de 45 de ani intr-un accident tragic. In ultimii ani am participat la mai multe mormantari decat nunti, multi din cei care au plecat la Domnul sunt verisorii mei tineri. Viata are multe surprize, unele frumoase, altele mai putin frumoase de aceea trebuie sa fim pregatiti sa-L intalnim pe Domnul in orice clipa.
,,Caci omul nu-si cunoaste nici macar ceasul, intocmai ca pestii prinsi in mreaja nimicitoare si ca pasarile prinse in lat; ca si ei sunt prinsi si fiii oamenilor in vremea nenorocirii, cand vine fara veste nenorocirea peste ei’’ (Eclesiastul 9:12).
In ultimele luni am cunoscut mai multe persoane credincioase care s-au infectat cu acest virus, unele au trecut cu bine avand simptome usoare iar altele au murit avand si alte probleme de sanatate. Din cate inteleg si mi s-a spus de doctorul care m-a tratat, dupa 8-9 zile virusul intra in plamani si apoi in celulele din sange. Apoi ataca ficatul, rinichii, creirul si toate organele. O persoana cu probleme de sanatate si imunitatea scazuta poate fi foarte afectata si chiar pierde batalia. Virusul actioneaza diferit in corpul fiecaruia. Trebuie sa realizam ca toti suntem vulnerabili si sa nu ne bazam pe planurile noastre.
Biblia spune: ,,Omul face multe planuri in inima lui, dar hotararea Domnului, aceea se implineste’’. Apoi, avem cuvintele lui Iacov: ,,Ascultati, acum, voi care ziceti: "Astazi sau maine ne vom duce in cutare cetate, vom sta acolo un an, vom face negustorie si vom castiga!", si nu stiti ce va aduce ziua de maine! Caci ce este viata voastra? Nu sunteti decat un abur, care se arata putintel, si apoi piere. Voi, dimpotriva, ar trebui sa ziceti: "Daca va vrea Domnul, vom trai si vom face cutare sau cutare lucru (Iacov 4:13-15).
In al patrulea rand, a iubi pe cineva inseamna nu doar sa te rogi pentru acea persoana ci sa si o protejezi. Ce inseamna lucrul acesta? Sa respectam niste reguli simple de bunul simt, sa purtam masca, sa pastram distanta si sa ne spalam pe maini cat putem de des. Constat cu tristete ca sunt unii credinciosi care nu doar ca nu cred in existenta acestui virus, dar sunt ignoranti si nepasatori nedorind sa respecte nici un fel de reguli sanitare. Acesta este egoism pur si este diabolic.
Daca tot spunem ca-i iubim pe frati, trebuie sa facem totul pentru a-i proteja. Biblia spune: ,,Dragostea nu face rau aproapelui’’ (Romani 13:10). Cand eram in spital am spus unui credincios despre situatia critica in care ma gasesc, raspunsul lui a fost ca virusul nu exista. Din pacate multi au idei preconcepute si o mentalitate care nu este biblica. Totusi, Biblia spune ,,paziti-va de orice se pare rau’’ (1 Tesaloniceni 5:22). Asta inseamna sa fii un om intelept si prudent.
In final, marturisesc ca eu visez foare rar. Dar cu aproximativ o luna in urma am avut un vis in care Dumnezeu mi-a aratat foarte clar ca voi fi lovit. Visul acesta a fost impartasit cu familia si mai multi credinciosi din Onesti care pot depune marturie. Sincer, nu am dat importanta, dar dupa toata aceasta situatie critica tind sa cred ca a fost de la Domnul. Nu voi dezvalui aici visul, eu cred ca uneori Dumnezeu poate sa vorbeasca cuiva si in felul acesta, dar acestea sunt exceptii, situatii unice si nu trebuie sa facem mare ,,tam tam’’. Domnul vorbeste oamenilor prin Cuvant, prin Scriptura care este revelatia Sa divina.
Apostolul Pavel scrie tanarului Timotei: ,,Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna’’ (2 Timotei 3:16-17). Cristos a spus: ,,Cuvintele pe care vi le-am spus Eu sunt duh si viata’’ (Ioan 6:63). Daca avem nevoie de ceva, avem nevoie de Scriptura, de Cuvantul lui Dumnezeu.
Evanghelia a schimbat viata mea, mi-a adus speranta, bucurie, pace. Ma bucur ca sunt copilul Domnului salvat prin mila si harul Sau nespus de mare. Ma bucur ca sunt in viata si pot sa-L slujesc impreuna cu minunata mea familie. M-am externat din spital cu un test negativ, cand am venit acasa am fost foarte slabit dar acum ma simt din ce in ce mai bine. ,,Pot totul in Hristos care ma intareste’’. (Filipeni 4:13). El sa va binecuvanteze si sa va pazeasca de orice rau!
Cu pretuire, Cornel Pascu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.