După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 10 septembrie 2020

Samy Tuțac 🔴 De ce rezistă șmecherii între sfinți?

Într-o zi un slujitor creștin i-a spus unui alt slujitor: "Tu ești golan între pocăiți, dacă ai fi golan între golani, ai fi cu picioarele rupte. Dar ai norocul că esti golan între pocăiți". M-am întrebat de multe ori: de ce rezistă șmecherii între sfinți? Și de ce înfloresc în timp ce sfinții adesea par că se usucă. Cum e posibil ca un slujitor să ajungă în situația disperată în care să spună asemenea cuvinte despre alt slujitor.

Mi-am adus aminte de o discuție purtată cu un domn care frecventa uneori adunări evanghelice. Mi-a povestit cum într-o seară a ajuns la o biserică și predica un păstor mai în vârsta, cu mult har și pasiune. A fost așa de marcat de predică, de rugăciuni, de cântarea de laudă încât se gândea că ar trebui să se pocăiască. A renunțat la gândul acesta, spunea el, după terminarea slujbei, când s-a dus la un restaurant cu alți doi slujitori despre care spunea că erau doar niște șmecherași.

L-am întrebat atunci, ce crede el, de ce rezistă și înfloresc acești golănași printre sfinți. Mi-a spus două lucruri simple și directe. În primul rând pentru că sunteți prea buni, spunea domnul acesta. Majoritatea sfinților sunt oameni buni, iar unii profită de asta. În al doilea rând, spunea el, pentru că vă cred proști. Și vă rog să mă iertați, a continuat el, uneori chiar sunteți. Am înghițit cu greu gălușca, dar am luat aminte la spusele unui observator din afară.

Între timp însă, am observat și al treilea motiv pentru care golanii rezistă între sfinți. Mă bucur mult că omul acela nu l-a observat. Uneori, șmecherii sunt utili, chiar și pentru sfinți. Au nevoie uneori și unii sfinți de golănașii care fac lucrurile pe care sfinții nu le-ar face, că nu se cade. Abia când sfinții vor refuza, chiar dacă în defavoarea lor, ajutorul șmecherilor pentru lucrurile nu prea sfinte, abia atunci șmecherii nu-și vor mai găsi locul și nici nu vor mai înflori între sfinți.

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.