După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 10 septembrie 2020

Florin Ianovici 🔴 Chiar contează să afli ce știu alții?

 

Am fost binecuvântat cu doi prieteni credincioși, suedezi. I-am cunoscut în 1995. Am învățat de la ei management, am învățat cum să conduc o organizație de caritate, Viață si Lumină care activează de 24 de ani și care încă are un cuvânt de spus în viețile oamenilor.

Una dintre lecțiile de bază învățate a fost aceasta:

Un manager, exasperat de faptul că unul dintre angajați nu respecta sarcinile de serviciu i s-a adresat acestuia astfel:

- Pentru Numele lui Dumnezeu, de câte ori ți-am spus ce ai de făcut?

Replica angajatului a fost de notat:

- Șefu, nu contează ce mi-ai spus tu, contează ce am înțeles eu.

Lecția pe care am învățat-o atunci, nu am uitat-o niciodată: asigură-te că nu transmiți doar informație, ci că te-ai făcut înțeles. Mulțumesc Allan, mulțumesc Buse.

Școala Neamțu a ales câțiva oameni - doar oameni - care sunt gata să fie vulnerabili, să ofere tuturor celor interesați informații despre greșelile lor cu scopul ca voi să nu le repetați.

Chiar ai nevoie să afli ceea ce știu alții?

Răspunsul meu este: da.

Multe dureri si suferințe pot fi evitate dacă înțelegem ce rol au oamenii de lângă noi. Dacă înțelegem de ce sunt lângă noi cei cu care aveam o relație, atunci vom evita răni inutile si vom putea atinge cu seninătate țintele propuse.

M-am rugat cu privire la această invitație, cu scopul de a ști dacă e locul meu aici., dacă e cazul ca eu să împărtăsesc altora greșelile, temerile, eșecurile de la care am învățat.

Răspunsul lui Dumnezeu e mereu unic.

Am primit vizita, săptămâna trecută, a unui fost copil care a crescut la Viață si Lumină. Este Cristian Tocaci care astăzi este credincios, căsătorit, tată si un om de afaceri care, aflând de campania noastră de strângere de fonduri, a virat pe loc 1000 de euro ca donație pentru locul unde a crescut. - foto - Am înțeles prin Cristian că pot vorbi altora despre ceea ce știu.

Mulțumesc, Cristian.

Sesiunea pe care o susțin va atinge topicul relațiilor. Nu poți fără ele, dar e tare greu cu ele. În relații înflorim, în relații ne ofilim. Cum puteam dezvolta relații sănătoase, profitabile? Aceasta este ceea ce vom împărtăși în sesiunea de sâmbătă, de la orele 15.00.

Am pătimit destul de-a lungul vieții pentru că nu am știut să recunosc prietenii, să înțeleg de ce unii nu mă plac, ce am greșit, de ce am dezamăgit pe cei de lângă mine. Am gustat amarul realității dintre ceea ce spun oamenii si ceea ce gândesc oamenii. Am plătit costul naivității si mândriei.

De ce nu ai evita astfel de situații, învățând de la cei ce poartă cicatrici?

Te invit cu drag, cu entuziasm si pasiune să te înscrii la aceste sesiuni. Aici este linkul: https://vocealibertatii.ro/scoala-de-lideri/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.