După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 25 mai 2020

Tony Berbece 🔴 Am biruit...


Am biruit zgârcenia prin dărnicie, când am simțit că mă leagă iubirea de bani, am dat ce-am strâns cu o “foame teribilă” de a distruge acest demon care face prăpăd în lume. Nu e foame pentru că pământul nu ne dă hrana, ci pentru că unii au 100 de pâini, iar alții niciuna. Unii aruncă hrana, care li se strică în frigidere, dar nu le trece prin cap că ce li se strică lor este ceea ce de fapt trebuiau să dăruiască înainte de a stoca în frigidere...

Am biruit lenea și trândăvia prin implicare în tot ce viața mi-a dat să fac și e bun. Cred că nu mi-a scăpat nicio ocazie de a face binele, astfel nu s-a mai lipit de mine plictiseala care este mama poftelor stricate, din plictiseală apar patimile, poftele neastâmpărate care aduc păcate grele.

Am biruit demonii de ură, de invidie, de ceartă, de răutate cu Numele lui Isus. Singurul ciocan cu care zdrobesc forța rea a Diavolului este Sângele lui Isus. Mulți se vaită că sunt biruiți, mulți nu pot dormi de mustrările de conștiință provocate de multele căderi, dar nici nu folosesc forța Numelui Său de a se împotrivi răului. Ai folosit împotriva slăbiciunilor tale forța Numelui lui Hristos?

Dacă nu, fă-o! Vei descoperi cea mai mare forță din Univers și singura care vine de hac firii umane și demonicului. Pune și azi Numele lui Hristos peste tine!

Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.