După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 8 aprilie 2020

Florin Ianovici 🔴 Ți-am citit Cartea


Generalul George Patton s-a luptat cu feldmareșalul Erwin Rommel în cel de-al doilea război mondial, iar la un moment dat Patton a strigat din mijlocul luptei: ,,Ți-am citit cartea, Rommel! Ți-am citit cartea!. Generalul Patton studiase cartea lui Rommel intitulată ,,Infanteria atacă’’ și cunoștea strategia conducătorului german, de aceea și-a planificat mișcările în funcție de cunoștințele dobândite.

Din toate părțile ne atacă cel rău: boală, izolare, lipsuri felurite, biserici închise, sărbători fără părtășia cunoscută, poate tensiuni în casă. Diavolul are o strategie: te va ataca în punctele slabe, te va vâna ca să te doboare în cel mai vulnerabil moment.

De aceea nu lăsați garda jos niciodată. Întăriți-vă în Domnul și în puterea tăriei Lui.

Nu puneți capul în jos cu resemnare și fatalism, spunând: asta e, ce pot să fac! Luptați, ținând sus Cuvântul vieții. Spunea Tozer: ,,întoarceți vorba celui rău’’, adică împotrivește-te tare celui rău și spune-i: eu am citit Cartea și tu minți, diavole’’, pentru că Dumnezeu mi-a spus că pot totul în Hristos.

Nu suntem cei mai pocăiți oameni, nu avem cele mai bune cuvinte și fapte, dar ne străduim să plăcem celui ce ne-a înscris la oaste, ne străduim să facem fapte vrednice de pocăința la care am fost chemați. Mi s-a dat o nouă zi ca să devin o versiune mai bună decât cea de ieri.

Nu lăsa deznădejdea să te lege de mâini și picioare. Mila lui Dumnezeu nu este la capăt, iar îndurarea Lui este nou-nouță la acest răsărit de soare. Pășește cu încredere ca să descoperi ce bunătăți a presărat pentru tine în ziua de azi.

Nu, nu te așteaptă nenorociri și dezastre, ci Dumnezeu a întins mâna spre tine, spunând: hai la drum. Nu privi cu negativism și pesimism ziua de azi ca să îi faci jocul celui rău, ci spune-i: eu am citit Cartea și tu minți, diavole, pentru că Dumnezeu mi-a promis că este cu mine în fiecare zi.

Sus inimile, frați și surori întru’ Hristos. Noi am citit Cartea și știm că Dumnezeu nu își părăsește copiii în mijlocul încercărilor pentru că dragostea Lui nu se depărtează de la noi.

Mă voi ruga, voi strânge Cuvântul sfânt în inima, sunt pregătit să împart zâmbet, nădejde și să port povara celui ce nu mai poate. Soarta mea și a ta e în mâna lui Dumnezeu.

De unde știu? I-am citit Cartea.
Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.