După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 25 februarie 2020

Vlad Schlezak 🔴 Încurajare pentru studenții și medicii rezidenți creștini


Am fost onorat de interesul vostru fata de modelul consilierii multidisciplinare pe care îl predau. Am văzut deschiderea Dvs atât la conferința de la Timișoara cât și in Cluj. Am speranța ca voi sunteți generația care pot mișca ceva in gangrena sistemului medical infectat laic. Am discutat cu mulți dintre Dvs și am fost impresionat sa aflu ca sunteți zeci de medici crestini. Am ascultat plângerile și frustrările voastre, multe justificate. Sunt doar temporare. Aveți șansa sa va adunați și sa va rugați Domnul pt o viziune și impact in societatea românească.

Așa cum eu nu înțeleg cum a putut suferi Generația bunicilor mei, așa nici voi nu cred ca înțelegeți umilințele prin care a trebuit sa trec eu când eram de vârsta Dvs. Am fost făcut nebun in public când am spus ca sunt crestin, am trecut prin dificultăți din partea unor șefi mincinoși, unii se închinau la cap de elefant, am trecut primejdii mari care azi nu prea mai sunt pt ca exista reglementări.

In urma cu 17 ani am reprezentat universitatea la congresul internațional al mediciniștilor de la București și am luat locul 1 pe țara, lucru ce mi-a adus mai multe necazuri. Pt asta am fost picat la examen și umilit public pt ca mi-am permis sa spun ultimele noutăți medicale mai actuale decât cursul profesorului respectiv. Am trecut prin multe, am iertat și Dumnezeu m-a scos de fiecare data biruitor.

Poate cel mai grav e amintirea sinistra a bolnavilor care nu aveau banii suficienți după ce își vindeau vițelul, găinile și ce mai aveau ca sa dea onor cadrelor...unii care nu aveau destul plecau spre groapa pe lângă Mercedesurile din parcare.

Dumnezeu judeca dar voi sa fiți cei mai buni și sa tratati omul din fata Dvs ca și cum ar fi mama, tata și copilul Dvs. Sau chiar voi in alta etapa a vieții. Bolnavul e cel mai important, fără el nu aveți obiectul muncii iar el nu vine la Dvs ca sa fie umilit ci pt ca suferă și are nevoie de ajutor. Dvs aveți oportunitatea de a recâștiga încrederea populației in actul medical adecvat. Biblia e de acord cu asta.

Oamenii s-au îndepărtat de medici din cauza infectări laice a sistemului și au ajuns la vraci și guru care ii manipulează și le fura banii. Unii chiar mor sau ajung la voi in stadii terminale. Părinții unei fete de 14 ani nu mai aveau bani sa dea vrăjitoarei care tot rata tratamentul durerii abdominale. Și-au vândut multe din casa ca sa plătească vrăjitoarea și durerea persista. Au ajuns la noi intr-un final....fata era gravida.

Va înțeleg frustrarea din cauza orarului încărcat. Când am fost cel mai aglomerat profesional și acopeream singur 3 spitale in 2 orașe, atunci Dumnezeu mi-a arătat in Biblie modelul de consiliere. Stau și ma uit in spate și ma minunez cum am rezistat, dar fiecare punct de cotitura și biruinta a fost pus de Dumnezeu.

Aceste puncte formează acum după multi ani un tablou frumos pe care doar El putea sa-l picteze pt ca El e Dumnezeul zilei de ieri, azi si mâine. La momentele respective nu pricepeam de ce trec prin ce trec dar El imi călăuzea pașii. Cele mai mari satisfacții profesionale le simt când tratez cu succes bolnavii. Sa vezi cum li se reface sănătatea și viața este o mare bucurie. Toate frustrările și necazurile trecute pălesc in fata acestei bucurii. Dumnezeu e in control și eu imi fac partea.

In medicina și pastorație nu trebuie sa existe mediocritate. Oamenii trebuie iubiți și ajutați dacă se poate. Aveți o meserie nobila. Niciodată sa nu-L scoateți pe Dumnezeu afara din ecuație. Crescând in ochii bolnavilor cu modul Dvs de a-i trata veți creste in proprii vostri ochi. Nu mai contează frustrarea personală ci faptul ca ați făcut bine. Evaluarea finala o face Dumnezeu. Creștinii au făcut istorie. Au făcut spitale, asistenta socială, știință, educație și au schimbat lumea.

Trebuie sa va adunați și sa fiți coezivi și cu viziune de la Dumnezeu. Împreuna veți putea schimba multe de-a lungul anilor, chiar și percepția greșita asupra acestei superbe meserii. Sper sa intelegeti ca aveți oportunități care alții nu le-au avut.

Nu fiți dezamăgiți și nu puneți armele jos niciodată. Sunteți mulți crestini și cu direcție de la Domnul aveți un potențial pe care poate nu-l realizați acum. Va încurajez și va stimez. Poate peste ani vom avea conduceri de spitale creștine și chiar ministrii sănătății crestini.
Dumnezeu sa vă binecuvânteze

Cu dragoste in Cristos,
Dr Vlad Schlezak



▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.