După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 17 februarie 2020

Ovidiu Petric 🔴 Cum poți afla dacă POLITICA a ajuns un IDOL și în BISERICA de azi?


Exact aceasta este idea transmisă de un articol recent publicat de site-ul The Gospel Coalition de Joe Carter cu aluzie la efectele nocive ale politicii asupra Bisericii.

Suntem și noi în an electoral cu o tumultoasă viață politică ce implică răsturnări de guverne, anunță alegeri anticipate, pregătește alegerea primarilor si în final de an, politica la superlativ va scoate creștinii din case si le va solicita votul, ca drept personal constituțional. Creștinul își va exprima si el, ca tot omul de rând, afilierea politică prin vot secret, pentru ca apoi să înceapă cearta în familie, la lucru, între prieteni și în Biserica după ce s-a aflat cu cine ai votat.

Viața creștinilor devine din ce în ce mai trepidantă și mai enervantă (pentru unii) pe măsura ce politica devine din ce în ce mai agasantă si solicitantă.

Avem senatori si deputați crestini evanghelici in bisericile locale si aceștia sunt membrii în diferite partide politice, care de cele mai multe ori sunt in coliziune si in ceartă unele cu altele. Ce e de făcut?

Autorul articolului la care făceam referire la începutul acestui material a găsit 21 de întrebări pe care orice creștin iubitor de politică ar trebui să si le adreseze:

21 de întrebări de luat în seamă

1.Ai auzit numele unui politician mai mult decât numele lui Cristos?

2.Ai petrecut mai mult timp azi gândindu-te la președinte (sau oricare alt politician) decât la Creatorul universului?

3.Ai petrecut mai mult timp ascultând dezbateri politice - la radio, in rețelele de socializare, la știrile TV - decât ai petrecut în Cuvântul lui Dumnezeu sau în materiale bazate pe Evanghelie?

4.Când descopăr că un frate de credință e în dezacord cu preferințele mele politice, încep să fac presupuneri legate de gradul de sfințenie de care dispune sau de fidelitate si dedicare sa față de Cristos, bazat pe afilierea politică pe care o are?

5.Continui să vin cu scuze pentru sprijinul acordat anumitor politicieni si politicilor promovate de ei, chiar dacă știu că asta îmi ruinează mărturia pentru Evanghelie?

6.Consider că eu am întotdeauna motive nobile când vine vorba de politică, iar când privesc pe partea cealalată a echisierului politic, gândesc ce-i mai rău despre ei?

7.Îmi caut mereu scuze când îmi analizez comportamentul neevlavios când discut politică, în loc să îmi cer iertare lui Dumnezeu?

8.Am devenit obsedat să ajung la anumite rezultate politice, decât să fiu interesat să conduc oamenii la Cristos? 

9.Sunt dispus mai mult spre a lăsa nedreptatea să se întâmple decât să sufăr eu însumi nedreptatea?

10.Pot spune cu onestitate că opțiunile și preferințele mele politice au la bază un standard etic biblic?

11.Încerc să îmi justific politicile bazate pe “realismul” revelației generale (si anume, că uneori se cer compromisuri, se impun) în loc să se bazeze pe realitatea revelației specifice (Deci cine știe să facă bine si nu face, săvârșește un păcat. Iacov 4:17)

12.Când mă rog (cu greu) pentru politicienii cu care nu sunt de-acord, mă rog în primul rând ca ei să piardă alegerile pentru că altfel îmi pierd puterea și influența politică?

13.Este posibil să fiu modelat de perspectiva și părerea politică a unei cunoștințe de pe Facebook, decât de cuvintele inspirate ale Scripturii?

14.Îmi este mai ușor să menționez în ordine si cu exactitate numele tuturor candidaților la preșidenție de la ultimele alegeri decât numele celor 12 ucenici sau 12 triburi ale lui Israel?

15.Au fost majoritatea conversațiilor mele de azi mai mult despre politică decât despre Evanghelie?


16.Cuvintele si acțiunile mele arată că eu sunt mai preocupat de modul în care vor vota creștinii decât dacă ei se bucură de Dumnezeu și trăiesc pentru El?

17.Bazat pe gândurile si acțiunile mele de azi, se poate spune că sunt mai preocupat de următorii patru ani de mandat politic decât de veșnicie?

18.Am fost dispus să trec cu vederea când politicienii din tabăra mea spun că sunt creștini și totuși se comportă în moduri care îl dezonorează pe Cristos?
  
19.Mă caracterizează mai mult pragmatismul politic decât ascultarea oricărei porunci a lui Cristos?

20.Preocupările mele legate de cum ar putea arata rezultatele alegerilor, arată că eu nu am încredere cu adevărat că Dumnezeu ce e suveran peste națiunile lumii?

21.Mă simt ofensat de aceste întrebări (si de răspunsurile sincere) mai mult decât sunt în felul în care îmi descoperă idolatria?
Ovidiu Petric




▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.