După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 12 decembrie 2019

Florin Ianovici 🔴 De ce? (IV)


M a venit la Viață și Lumină acum 2 ani. Povestea ei nu o pot spune. E prea dureroasă.

Luni de zile M a fost ca un arici. Suferința o făcea să fie neîncrezătoare, aspră cu oamenii din jur. Îi ținea pe toți la distanță prin ironiile ei.

Am început să o întreb una, alta. Era suspicioasă. Apoi a început să fie atentă. Când mă vedea parcă aștepta întrebările mele. Apoi a început să zâmbească. Așa am știut că începuse vindecarea.

M-a întrebat dacă cunosc vreo familie care să o ia la sfărșit de săptămână. Tănjea după o familie. I-am promis că voi găsi.

Am vorbit despre ea și o familie mi-a spus că vrea să o ia la ei în week end. Când i-am spus, M nu mai putea de bucurie.

Au trecut săptâmănile, lunile și familia care mi-a promis, a uitat. Mă întâlnesc mereu cu M la fundație. Ea mă întreabă constant: ce mai știți de familia care a spus că...

Știu că în sinea ei crede că nu e suficient de bună ca să merite și ea atenția cuiva. Știu că în inima ei apare mereu această dureroasă întrebarea: de ce eu nu...

Ei nu au nevoie de răspunsuri teoretice. Ei nu pricep viața ca pe o filosofie.
Ei au nevoie de brațele tale ca să îi îmbrățiseze.
Ei au nevoie de vocea ta care să le dea binețe și să îi încurajeze.
Ei au nevoie de zâmbetul tău ca să îl găsească pe al lor.
Ei au nevoie de mâna ta întinsă ca să găsească puterea de a merge înainte.

Toate acestea le poți face, duminică, 15 decembrie, când de la orele 17.00 te poți întâlni cu ei la Romexpo, paviionul C6.

Vor concerta Not an Idol, Amalia Preda, Ramona, Dărvășan, Alin și Florina Jivan, Marian Mocanu, Stoica Salomeea, Miriam Popescu, Renovatio Band. Prezentatorii concertului sunt Alina Ilioi Mureșan și Cornel Dărvășan.

Ei vor să te colinde?
Îi lași?

Vă rog, respectuos, să ne ajutați cu o distribuire.
Mulțumesc frumos!
Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.