După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 5 aprilie 2019

În pofida sabotajului lobby-ului pro-avort, filmul pro-viață „Unplanned” răstoarnă toate previziunile și se dovedește un mare succes. Cifre impresionante la box office, audiență și apreciere

Filmul pro-viață „Unplanned” lansat pe 29 martie în peste 1000 de cinematografe din SUA a spulberat așteptările și se dovedește  un  mare succes, confirmat de cifrele de box office și cele ale principalelor platforme care măsoară audiența și aprecierea publicului.  Astfel, „Unplanned” a avut încasări de 6,1 milioane dolari în weekend-ul lansării, dublu față de previziunile specialiștilor. CinemaScore, platformă care acordă calificative în baza sondajelor efectuate la ieșirea din sala de cinema i-a acordat A+ (maxim), iar pe website-ul Rotten Tomatoes, unul din cele mai influente din industria filmului, Unplanned are 94% scor de audiență.
„Suntem bucuroși pentru succesul filmului. Numărul mare de spectatori care au venit să afle povestea lui Abby Johnson ne arată cât de importantă este pentru public chestiunea avortului. Sperăm că ambele tabere vor viziona „Unplanned” și se vor angaja într-un dialog. Acest film poate fi scânteia care va face mai multe minți și inimi să înțeleagă valoarea vieții”,  a declarat Michael Scott, CEO-ul Pure Flix, platforma  care se ocupă de distribuția „Unplanned”. În urma succesului de la lansare, vor fi adăugate peste 600 de săli de cinema unde va putea fi vizionat filmul.
„Unplanned” este o dramatizare după bestseller-ul autobiografic omonim al cunoscutei activiste americane pro-viață, Abby Johnson. În film este prezentată uimitoarea transformare a vieții lui Abby Johnson, urmărind drumul plin de provocări parcurs de aceasta de la director în cadrul unei clinici din Texas a Planned Parenthood, principala rețea de avorturi din SUA, la unul din liderii mișcării pentru viață și susținătoare a femeilor în criză de sarcină. Filmul dezvăluie cum incredibilul moment de răscruce din viața eroinei a fost precedat de ani de speranțe înșelate, iar apoi a venit momentul de revelație: „Credeam că le ajut pe femei, dar mai mult le făceam rău decât bine. Totul până am văzut un copil luptându-se pentru viața lui și atunci toată lumea mea s-a prăbușit și am înțeles atrocitatea acțiunilor mele”, a spus Abby Johnson. Multe din secretele întunecate ale Planned Prenthood și ale industriei de avorturi vor fi relevate celor care vor urmări filmul. „Nimeni nu va putea să spună că nu a știut după ce va vedea filmul”, a declarat Johnson.
Cifrele de după lansare sunt uimitoare dacă ținem cont de piedicile și presiunile de tot felul pe care „Unplanned” a trebuit să le suporte și depășească începând cu faza de producție,  iar apoi cu cea de distribuție. Astfel, principalele mass media din SUA, incluzând aici și marile rețele, au boicotat total filmul și au refuzat să accepte să vândă spațiu pentru reclamă pentru „Unplanned” pe canalele tv sau platformele  online. Twitter a blocat pentru mai multe ore pagina filmului chiar în weekend-ul premierei.
Asociația Americană de Film (Motion Picture Association of America – MPAA) a încadrat filmul „Unplanned” la categoria „R –restricted/acces restricționat”. În mod normal, filmele încadrate în această categorie sunt cele care conțin limbaj vulgar, nuditate, sex sau violență. „Unplanned” nu conține astfel de scene, însă specialiștii MPAA au considerat că în film sunt anumite „imagini sângeroase”. Măsura a fost luată, evident, pentru a restricționa accesul tinerilor în cinematografe. Realizatorii nu au contestat decizia MPAA, însă au considerat o ironie faptul că în SUA multe adolescente au dreptul să avorteze fără consimțământ parental, însă nu pot urmări un film despre avort decât cu acordul părinților.
Filmările s-au desfășurat în secret din cauza presiunilor Planned Parenthood și amenințărilor activiștilor pro-avort. Alegerea coloanei sonore a fost extrem de dificilă, 9 din 10 case de distribuție refuzând să acorde licențe, printre care Disney, Sony/ATV și Universal Music. Chiar și formații pro-viață au refuzat să acorde drepturile pentru piesele lor, de teamă să nu intre în conflict cu casele de producție. Actrița Ashley Bratcher, care interpretează rolul lui Abby Johnson, a fost avertizată că va fi pusă pe lista neagră.
Toate aceste piedici sunt o dovadă a influenței puternice pe care o au industria avorturilor, cu rețeaua Planned Parenthood în prim-plan și a mișcarea pro-avort în industria filmului, mass media și pe rețelele sociale. Nu putem ignora și conotațiile politice ale filmului. „Unplanned” a fost lansat în plin război, atât la nivel central, cât și în toate statele americane, între susținătorii pro-viață și cei pro-avort. Tabăra pro-viață, reprezentată de republicani, administrația prezidențială și toate organizațiile pro-viață, luptă pentru interzicerea sau restricționarea avorturilor și interdicția de a finanța avorturile din bugetul asigurărilor de sănătate. Tabăra pro-avort, reprezentată de democrați, organizațiile pro-avort și industria avorturilor (care finanțează politicienii și ONG-urile) cu rețeaua Planned Parenthood ca lider absolut, duce o ofensivă pe toate fronturile pentru eliminarea tuturor restricțiilor legale impuse avorturilor și finanțarea avorturilor din banii contribuabililor.

Printre „victoriile” cu care se mândrește tabăra pro-avort se numără legalizarea avortului până în momentul nașterii și permiterea infanticidului (refuzul de a acorda asistență medicală pentru salvarea vieții copiilor născuți vii în urma avortului), legi adoptate deja în mai multe state americane. Bătălia pentru Casa Albă la alegerile prezidențiale din 2021 se va da între președintele Donald Trump, un puternic susținător pro-viață și candidatul democrat pro-avort, toți democrații care și-au anunțat deja oficial candidatura fiind susținători înfocați pro-avort, unii dintre ei având legături foarte apropiate cu Planned Parenthood.
În aceast război este dovedit faptul că industria de film și muzică din SUA, împreună cu principalele mass media, la care se adaugă rețelele de socializare sunt, în mare măsură, de partea taberei pro-avort. O dovadă clară în acest sens este și tratamentul de care beneficiază „Unplanned” din partea industriei de film și mass media, care încearcă să facă tot posibilul să reducă impactul filmului asupra opiniei publice americane, în special în ceea ce privește publicul tânăr. Sondajele de opinie au relevat că majoritatea americanilor, chiar și cei pro-avort, se opun avorurilor în stadiu avansat de sarcină și condamnă infanticidul. Cu siguranță, după apariția „Unplanned” numărul susținătorilor pro-avort se va diminua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.