După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 16 februarie 2019

Cultul prostiei umane: 4 Strategii de manipulare şi prostire a oamenilor

Se pare că de nivelul inteligenței concetățenilor depind foarte multe lucruri: dezvoltarea economică a țării, progresul științific, tehnologic, industrial și cultural.

Prostia umană – este cheia unei economii puternice
Oamenii nu iubesc munca intelectuală, e nevoie de prea multă energie şi cauzează disconfort. E mai ușor să arunci o carte inteligentă și să te distrezi în cel mai apropiat club sau să comanzi pizza și să stai într-un chat amuzant. Omul stupid poate fi manevrat mai uşor: el niciodată nu-și va exprima nemulțumirea, dacă nu-i convine ceva. Poate fi minţit mai uşor cu promisiuni false şi “încărcat” cu opinii “autoritare” a informatorilor falşi.
Însă, o persoană educată este cel mai rău cumpărător și o amenințare directă la adresa economiei. Un cetățean conștient nu are nevoie de mașini sau smartphone-uri scumpe pentru a-şi menţine sentimentul de auto-importanţă. El mai degrabă va investi în dezvoltarea personală, decât va merge în cluburi, va cumpăra legume şi fructe în loc de chipsuri şi cola, va investi în sănătate, decât îşi va creşte unghiile, genele, fesele etc. Cu cât este mai mare nivelul omului, cu atât mai puţin el depinde de modă, de stereotipurile sociale și gândirea consumatoare, el nu aduce beneficii economiei, pe unul ca ăsta e greu să-l câștigi. Care este rezultatul? Pentru a obține o turmă supusă, oamenii trebuie dezvăţaţi de obiceiul de a gândi și a crea. Și cel mai simplu mod de a face acest lucru este manipularea şi prostirea pe diferite căi:
1. Implantarea stereotipurilor și gândirii de şablon
În nici un caz nu trebuie să-i permiți omului să gândească cu mintea sa, este dăunător! E mai bine să derulezi în mass-media opiniile “autoritate” care “nu se supun criticii” ale unor politicieni, prezentatori, artiști și muzicieni remarcabili, cu care omul simplu trebuie să se identifice. El – este un nimeni, părerea lui nu prezintă interes pentru nimeni. Pentru el, deja au decis alţii.
2. Furnizarea unei industrii ample de divertisment
Pentru ca omul să nu aibă timp de a se autodezvolta, este necesar să-i oferi o gamă mare de distracţii: cluburi, cinematografe, cafenele, magazine și parcuri, web, și, desigur, alcool. Omului nu ar trebui să-i rămână timp pentru sine, el trebuie să fie cât mai ocupat cu distracțiile! Sute de spectacole de divertisment, seriale, jocuri pe calculator îl vor ajuta să se “relaxeze” după o zi obositoare. Din toate ecranele se va revărsa erotism, scandaluri, umor prostesc. Asta îi va dezorienta atenția, îi va prosti simțul de autoconservare, îl va face o marionetă în mâinile marilor corporații.
3. Umor mizerabil, jocuri pe instincte sexuale
Cum scapi de stresul zilnic? Inunzi desktop-ul cu imagini amuzante, memuri, videoclipuri cu pisici și porno. Lasă “pionul” nostru să obțină emoții bune, să stea pe umor obscen și comedii vulgare, înțelegerea cărora nu necesită efort mental. Și astfel, în mod imperceptibil, degradează, crescându-şi grăsimea leneșă.
4. Hrănirea sentimentului de semnificație, a unicităţii fiecăruia
Nu există un consumator mai bun decât omul dornic să se afirme, să se evidenţieze pe fundalul majorității. Acești oameni sunt determinați de dorința de a-și energiza sentimentul de auto-importanţă – să devină proprietarul celei mai cool mașini, să aibă cea mai exclusivistă îmbrăcăminte, cel mai la modă gadget și alt gunoi. El este unic și important, ia de la viață tot ce este mai bun și aruncă praf în ochii societății. Cumpărăturile îl ajută să scape de stres, întruchipează semnificația existenței sale și a realizărilor vieții. Cel puțin, e plăcut să te gândești la asta.
La ce duce cultivarea stupidității?

Cu ajutorul mass-media se încurajează în rândul concetățenilor, dezvoltarea unor astfel de calități, care ajută la creșterea consumatorilor ideali. Se încurajează egocentrismul, tendința de a corespunde unor idealuri de frumusețe și atractivitate impuse, se implantează agresivitatea subconștientă, zgârcenia, narcisismul și încrederea în propria unicitate.
Consumatorul ideal trebuie să se ghideze de egoismul personal, să se alinieze stereotipurilor și tendințelor mondiale, în loc să se asculte pe sine și să se bazeze pe nevoile sale reale.
Cumpără mai mult, gândește mai puțin, corespunde așteptărilor noastre despre tine! Astfel el cade în capcana unor imagini frumoase, pune în prim plan “vreau” și nu “trebuie”,  încetează să aibă grijă de natura și bunăstarea celui apropiat. Este orbit de propriul “Eu” , nu are timp să se gândească la viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.