După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 25 noiembrie 2018

Iacob Berghianu 🔴 Astăzi am procedat la transmiterea ștafetei pastorale... Rămân în slujirea pastorală "neinstituționalizată"!

Astăzi, 25 noiembrie 2018, la Biserica BETEL din Reghin, județul Mureș am procedat la transmiterea ștafetei pastorale aferentă Bisericilor din: Mun. Reghin, Orașul Toplița, HR și Dedrad, MS, pretiosului meu coleg de slujire și succesor Toth Attila din Reghin. 

Ii sunt profund recunoscător Domnului pentru cele trei decenii de slujire ca pastor ordinat (înainte de Revoluție, avand studii superioare nu puteam fi ordinat, asa încât, împreună cu un coleg din Tg Mureș, am fost primii examinați și ordinati după schimbarea regimului!) și pentru cele patru decenii și jumătate de slujire în domeniul pastoral-evanghelistic. 

Făcând o recapitulatie, prin harul Domnului, a bisericilor pe care le-am avut în pastoratie directă (și nu ma refer la slujirea bisericilor din calitatea de pastor coordonator al județelor Mureș și Harghita) pot enumera: Luduș 2, Iernut, Tirnaveni, Saulia (de Cimpie), Reghin, Deda, Toplița, Hodac, Ibanesti, Dedrad, Orșova. 

La predarea ștafetei am fost binecuvântat sa fiu înconjurat de un mănunchi restrans de prieteni, actuali pastori, foști colaboratori-ucenici de-ai mei; am fost profund mișcat de mesajele audio-video a trei din cei sase copii ai mei; de mesajele slujitorilor invitați la eveniment; de mesajul audio al valorosului meu nepot și ucenic, pastorul dr. Crinisor Ștefan, din SUA; de mesajul de baza al actualului Secretar General al Cultului Creștin Penticostal - pastorul Simion Bumbar, "pe jumătate reghinean", de cântecele solo ale lui Utu Șuteu, ale grupului de slujitori prin cântec din biserica locala, de poezii mișcătoare și de atâtea alte gesturi de dragoste și recunoștință. 

Nu voi uita niciodată colaborarea de excepție cu fr. Attila Toth, cel care a preluat responsabilitatea pastorala a bisericilor în discuție, căruia i-am înmânat și o ștafeta simbolica (în imagine), împreună cu cele doua însemne ale unui lider-slujitor: toiagul și ștergarul. 

Rămân în slujirea prin Credo TV și APME, posibil cu atribuțiuni sporite, cât și în slujirea pastorală "neinstitutionalizata"! 

Mulțumiri, înainte de orice, lui Dumnezeu, apoi sotiei Anemarie și copiilor, și apoi tuturor colegilor slujitori cu care am colaborat atâtea decenii, inclusiv acelora care, deși nu au putut participa la eveniment, mi-au transmis frumoase urări, din România și Statele Unite. SOLI DEO GLORIA! 

P.S. Ceea ce am eu în mână este macheta Templului de la Ierusalim, unul dintre darurile primite cu aceasta ocazie!
Iacob Berghianu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.