După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 23 octombrie 2018

Clipul blasfemiator care încurajează donarea de organe provoacă scandal în Australia: Iisus răstignit pe Cruce, pus de soldații romani să semneze consimțâmântul de DONATOR

O companie australiană care încurajează donarea de organe prezintă o interpretare comică a lui Iisus Hristos crucificat, în timp ce soldații romani încearcă să-l convingă semneze pentru a-și dona organele după moarte.

Reclama produsă pentru campania „Dying to Live", susținută de guvern, a provocat furie printre creștini, care au numit-o „dincolo de blasfemie”. În acest sens, o grupare australiană creștină a lansat o petiție pentru eliminarea reclamei.

„Acest spot publicitar pentru donarea de organe a împrumutat unul dintre cele mai importante momente din istoria creștinismului și a folosit-o ca un dispozitiv ieftin pentru a promova un mesaj pe care mulți creștini, în alte circumstanțe, ar dori poate să îl sprijine”, declară grupul, potrivit LifeSite News.

„Campania voastră a ales să batjocorească credința multori creștini. E greu ca acest mesaj să poată avea efectul dorit", adaugă acesta.

Spotul publicitar de 2,5 minute începe cu o femeie care plânge în timp ce Îl privește pe Iisus Hristos răstiginit pe Cruce. Registrul se schimbă rapid când doi soldați români se apropie de Iisus pentru a-I  cere să se înscrie ca donator de organe. Personajele se amuză  însă când își dau seama că Hristos nu poate scrie fără ajutor, mâinile Lui fiind pironite pe lemnul crucii.

„Organele Tale ar putea salva viața a șase persoane - șapte persoane. Ca să nu mai spunem cum oasele, țesuturile moi și ligamentele ar putea schimba viața multor altora. Corneea, cu ea îi vei ajuta pe orbi să vadă. Ce miracol”, spun actorii din spot, cu ton batjocoritor.

„Evident, aș face-o. Eu sunt Iisus”, răspunde cel de pe Cruce.

Apoi, soldații împing un smartphone atașat la vârful unei sulițe până la cruce, pentru ca Iisus să facă clic pe butonul consimțământului pentru donarea de organe. După care cei doi soldați își fac un selfie cu Iisus răstignit pe Cruce.

Michael Hichborn, de la Institutul Lepanto, a declarat pentru LifeSiteNews că transplanturile de organe sunt și așa suficient de controversate pentru a mai le mai asocia și aceste imagini blasfemiatoare.

„Problemele morale grave asociate cu donarea de organe vitale sunt destul de controversate. Transplanturile de inimă, de exemplu, sunt imposibile fără a ucide în mod deliberat donatorul”, a explicat acesta. „Dar folosirea jertfei Mântuitorului pentru a promova astfel de lucruri este dincolo de blasfemie. Cuvintele nu pot exprima cât de gravă este o ofensă pentru Domnul”, a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.