După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 20 martie 2018

Tony Berbece 🔴 Am crescut într-o familie tradițională

Faptul că sunt nevoit să specific că familia mea e tradițională este ca și cum aș spune că pasărea zboară în aer de parcă ar zbura și în apă sau sub pământ. Familia aceea care nu e doar tradițională nu e familie, e altceva dar nu-i mai spuneți familie.

E o combinație sau o mixtură, e un experiment social făcut de doctori psihitari sau politicieni, care nu mai au leacuri nici în farmacii și nici în consiliere, pentru că au uitat că mintea și sufletul sunt reparate doar de Inventator, de Dumnezeu (evident și prin oameni, dar cu credință în El).
Am o mamă care mi-a povestit cât a suferit pentru mine pentru a mă naște, care m-a învățat să vorbesc, să mănânc, să ascult, să fiu harnic și de cuvânt. Am o mamă în fața căreia inima tresaltă de drag, iar mintea este alertă ca în fața unui general care dă porunci de viață și de moarte.
Am un tată care a muncit pe brânci pentru noi, a inhalat praf și chimicale, și-a zdrobit unghii și degete sub loviturile de ciocan și de cărămizi cu care a construit ceva măreț, de la centrale termice până la stații de metrou. Hainele lui mirosau plăcut a fier și ciment. Era mirosul unui om care muncea pentru cei șase copii ai săi și le aducea totul acasă ca o pasăre care ține în cioc hrana fără a-i trece prin cap să o înghită.
Mama și tata sunt totul pe pământ pentru noi cei șase copii. Sunt primii sfinți pe care i-am cunoacut, sunt chiar cei prin care am înțeles ce este dragoste dumnezeiască. Ei ne-au prezentat modelul lui Cristos de jertfă necondiționată pentru alții. Ei sunt prima “Biserică” în care ne-am închinat lui Dumnezeu. Mama este primul “preot” care ne-a citit din Biblie.
Aceasta este familia tradițională și așa trebuie să rămână. Restul sunt minciuni și imitații care nu vor face decât să scoată în evidență valoarea primeia. Un fals face originalul mai prețuit. Așadar, dați-ne falsuri și noi vom aprecia și mai mult originalul. Dar voi cei ce ne mințiți că ne oferiți originalul veți trece în ochii noștri ca niște speculanți, hoți de contrabandă cu falsuri morale - ceea ce mai grav ca orice încălcare a drepturilor de autor, a unui brevet sau a unei invenții.
Tony Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.