După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 9 ianuarie 2018

Ioan Deneş: Am fost propus să ocup funcția de Ministru al Apelor și Pădurilor...

Senatorul Ioan Deneş este propunerea PSD pentru funcţia de ministru al Apelor şi Pădurilor, a anunţat preşedintele partidului, Liviu Dragnea, luni seară, după şedinţa Comitetului Executiv Naţional al social-democraţilor.

"Cel mai greu lucru de obținut, în activitatea politică și administrativă, este încrederea cetățenilor și a colegilor alături de care îți desfășori activitatea. În toată activitatea mea, m-am ghidat după principiul de a nu înșela niciodată încrederea care mi-a fost acordată. Deoarece, în această seară, la propunerea colegilor, am fost propus să ocup funcția de Ministru al Apelor și Pădurilor, vreau să le mulțumesc tuturor și să îi asigur de faptul că, prioritatea mea este să gestionez acest domeniu în interesul românilor și al României. Vreau să fiu și voi fi partenerul tuturor celor care își doresc gestionarea corectă, durabilă și responsabilă a pădurilor și apelor țării. Doar a acestora! Domeniile, care intră în responsabilitatea ministerului, sunt resurse vitale pentru viitorul românilor și voi face tot ceea ce ține de mine să îl gestionăm în beneficiul viitoarelor generații. Apreciez munca, activitatea și rezultatele muncii doamnei Ministru Doina Pană și mă voi folosi de expertiza domniei sale pentru a asigura o administrare corectă a acestui domeniu important,inclusiv prin îmbunătățirea legislației. Acesta a fost mandatul încredințat de colegii mei, asta așteaptă românii de la mine și nu le voi înșela încrederea. Doamne ajută!", a scris Ioan Deneş pe contul său de facebook. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.