După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 19 noiembrie 2017

Comunicat din partea pastorului Samy Tuțac, președintele Comunității Baptiste Timișoara

Pentru cei care în ultimele săptămâni ați auzit pe diverse surse, fie că aș fi tăinuit un furt de la biserică în care a fost implicat un cumnat de al meu, fie că eu însumi aș fi furat banii bisericii și pentru cei care ați auzit despre un incident neplăcut în care a fost implicat fiul meu de 24 de ani și pastorul Petru Bulica, iar în interpretarea unora eu aș fi autorul moral, doresc să fac urmatoarele precizări:

În calitate de pastor al Bisericii Baptiste Betel Timișoara, nu am dreptul să las celor care mă acuză şansa de a justifica nematerializarea acuzaţiilor false pe care mi le-au adus prin propria-mi poziție în Cultul Baptist din România.

În calitate de om și creștin responsabil, nu am dreptul să întreţin suspiciunea frățietății asupra probităţii mele, cu atât mai mult cu cât nu am avut nici o vină cu privire la sustragerea unor bani de la Biserica Baptistă Betel Timișoara sau în atitudinea nepotrivită a fiului meu.

În calitate de președinte al Comunității Baptiste Timișoara și vice-președinte al Uniunii Baptiste din România trebuie să dovedesc sutelor de delegați la Congresul Cultului Baptist din România că, în mai 2015, au ales un om cinstit și corect.

În calitate de păstor, am obligaţia să contribui la apărarea prestigiului celei mai înalte autorități spirituale omenești din Biserica lui Cristos, autoritatea pastorală.

În calitate de părinte, am obligaţia să asigur copiilor mei dreptul de a fi, în continuare, mândri de tatăl lor.

În calitate de pastor al Liceului Teologic Baptist Timișoara am obligaţia să demonstrez sutelor de elevi și părinți, dar și profesorilor că pot în continuare să-i reprezint cu cinste și să le acord conducerea și suportul spiritual de care au nevoie.

În calitate de profesor invitat al Institutului Teologic Baptist București am obligaţia să demonstrez studenților mei, viitori pastori, că am rămas acelaşi profesor hotărât și categoric uneori, dar drept, care a ştiut şi ştie ce este demnitatea şi onoarea.

Din aceste motive, cu deplină încredere în organele abilitate ale Cultului Baptist din România, dar şi în corectitudinea actelor mele din timpul slujirii mele pastorale, mă voi pune la dispoziție, dacă va fi nevoie, pentru a fi cercetat și evaluat de cei îndreptățiți la aceasta.

Din aceleași motive, dar şi pentru a proba că niciodată nu am făcut din poziția mea o pavăză pentru ilegalităţi, cu deplină încredere în justiţia din România, dar și în nevinovăția mea, voi oferi ocazia, dacă va fi cazul, celor care, profitând de lipsa de reacție a Comitetului Bisericii Baptiste Betel Timișoara, au făcut din defăimarea și calomnierea mea un scop  în sine, să probeze acuzațiile care mi le aduc.

Cu încredere că Dumnezeu este suveran peste toate!
Pastor Samuel Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.