După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 27 octombrie 2017

✉ Scrisoare misionară: Zsolti & Estera Nagy

„Domnul zisese lui Avram: „Ieşi din ţara ta, din rudenia ta, şi din casa tatălui tău, şi vino în ţara pe care ţi-o voi arăta.”  Geneza 12:1

          Aceasta este și chemarea noastră ca familie: să ieșim din țara noastră, din rudeniile noastre, din biserica noastră, pentru a merge în țara spre care Dumnezeu ne-a călăuzit. Împreună cu soția mea, Estera, ne pregătim de plecare pentru a duce Evanghelia celor din jungla peruană. Amândoi am avut această dorință și în același timp și o chemare personală pentru a ne dedica viața pentru lucrarea de misiune și iată momentul când Dumnezeu ne trimite în țara pe care El ne-a arătat-o.

          De ceva timp am început să căutăm bilete de avion, și avem bucuria de a vă anunța că vom pleca pe data de 15 Noiembrie spre Peru, cu ajutorul Domnului. Motivul pentru care v-am scris mai rar, este acela că în această perioadă am fost foarte ocupați cu  multe activități. Am început să facem vizitele medicale necesare, și pe lângă analizele standard ce se fac înainte de plecare, am fost nevoiți să facem mai multe analize mai complexe. Timp de mai multe săptămâni am mers la dentist, știind că orice problemă de acest gen trebuie să rezolvăm din țară, pentru că în junglă nu avem acces la un cabinet stomatologic. Eu (Zsolti), de aproximativ o lună de zile, am început să am dureri destul de mari la ambii genunchi, motiv pentru care a fost nevoie de  niște analize  mai complexe și costisitoare. Radiografia nu arăta nici o problemă, și nici din punct de vedere reumatologic nu aveam vreo anormalitate. Cauza durerii am aflat-o numai după un RMN, care a scos la iveală faptul că meniscul drept e fisurat în urma unei căzături de acum 5 ani. De atunci am avut dureri permanent, dar cum în ultima vreme am forțat mai mult picioarele durerea s-a amplificat și mai mult, până când am ajuns să mă afecteze și la condus. Momentan așteptăm să ni se spună care ar fi posibilitățile de rezolvare a aceste probleme de sănătate. Totul e în mâna Domnului.

          Începând din Septembrie și până acum, aproape în fiecare Dumincă am fost plecați să vizităm câte-o biserică (sau uneori chiar mai multe), încurajând pe frații noștri să ne poarte în rugăciune și împărtășind chemarea ce am primit-o de la Domnul. Ne-am bucurat de fiecare vizită, de părtășia cu frații noștri și de încurajările ce le-am primit din partea lor. Este o bucurie mare pentru noi să vă știm alături în această chemare, fiecare rugăciune fiind o încurajare pentru noi. Am rămas surprinși văzând cât de mulți ne poartă în rugăciune. Dumnezeu să vă răsplătească.

          În timpul care ne-a mai rămas până să plecăm, am început să ne ocupăm de documentele necesare (traducerea si legalizarea documentelor, documente necesare pentru viză, pasaport etc). Chiar săptămâna aceasta, vineri, urmează să mergem la București la ambasada peruană pentru legalizarea unui document de care vom avea nevoie la departamentul pentru imigrări, în Peru. Rugați-vă ca să fie totul bine. Timpul pe care îl mai avem în România este foarte scurt și noi mai avem lucruri importante de rezolvat, cum ar fi găsirea uneii chirii în Lima pentru perioada în care vom sta acolo.

          În ceea ce privește planul nostru de a merge  în Columbia, la școala de misiune, lucrurile încă sunt neclare. Acum ceva timp ni s-a spus că va trebui să dăm ceva examene, însă a trecut destul de mult timp de când nu am mai primit nici un răspuns.      

          Mulțumim Domnului pentru modul în care a lucrat în viețile noastre, în această perioadă, pentru modul în care și-a arătat slava atât față de noi, cât și față de unii oameni cu care am intrat în contact. Îl slăvim pentru momentele în care lucrurile au părut imposibile și El le-a făcut posibile.


*Rugați-vă ca Domnul să își facă voia cu privire la școala de misiune din Columbia.
*Rugați-vă să găsim o chirie în Lima pentru perioada cât vom sta acolo, și ca Dumnezeu să pregătească oamenii potriviți care să ne ajute.

*Rugați-vă ca El să ne ajute să putem termina totul la timp și să ne dea înțelepciune și călăuzire în tot ce avem de făcut și în toate deciziile ce le avem de luat.
*Rugați-vă pentru sănătatea noastră și pentru călătoriile ce ne stau în față, atât în România cât și spre Peru.
*Rugați-vă pentru nevoile financiare de care avem nevoie pentru a putea face această lucrare.
*Nu în ultimul rând, rugați-vă ca tot ce suntem și tot ce facem, să fie spre slava si gloria numelui lui Dumnezeu și spre mântuirea sufletelor pierdute.


          Îi mulțumim lui Dumnezeu pentru fiecare dintre dumneavoastră, pentru rugăciunile înălțate pentru noi,  pentru dărnicia dumneavoastră, și dorim ca El să vă binecuvinteze și să vă răsplătească pentru dragostea fiecăruia!
 
Cu dragoste frățească și cu recunoștință,
Zsolti și Estera
Nagy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.