După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 2 octombrie 2017

✉ Scrisoare misionară: Uday şi Silvia, India 🔴 Rugați-vă pentru Lower Kafer!

Pace dragi frați și surori,

          Vă salutăm în numele Domnului Isus. Astăzi am reușit să ajungem la Lower Kafer, după un drum de patru ore. Dar am ajuns cu bine. Aici, cu ajutorul păstorului din biserica locală, am putut să dăruim mâncare fiecărei familii nevoiașe din sat. Acest sat este înconjurat de păduri, iar drumul aproape impracticabil cu mașinile. Însă, în ciuda acestor dificultăți, prin harul Domnului, am reușit să ajungem cu bine. În acest sat sunt doar șapte familii de creștini, restul fiind budiști. Biserica este una destul de nouă și reprezintă o adevărată provocare pentru lucrarea de misiune. Înainte de a le dărui oamenilor din sat bunuri materiale, eu le-am spus mărturia mea personală și despre cum Dumnezeu mi-a schimbat viața, iar apoi le-am spus despre cum am ajuns să Îl slujesc pe Domnul. Din ce am auzit pe cei din sat vorbind,  din cauza lipsei de mâncare, oamenii au ajuns să mănânce pere crude cu sare. După ce au primit ajutoarele noastre, la majoritatea le-a revenit zâmbetul pe chipuri, ceea ce înseamnă că ajutoarele noastre au fost într-adevăr binevenite.

          Vă îndemnăm să vă rugați pentru mântuirea sufletelor lor. Sunt oameni blânzi, dar ei nu se roagă și nu Îl cunosc pe Dumnezeu. Rugați-vă pentru sănătatea lor și pentru eliberarea lor din practicile ce țin de vrăjitorie.
         
Vă mulțumim !
 
Uday, Silvia și
Abigail!


Silvia este membră a Bisericii Izbânda din Bucureşti şi s-a dedicat lucrării de misiune din India încă din 2007.
  După mai multe stagii pe termen scurt de lucrare şi pregătire, Silvia îşi doreşte să ajungă să împărtăşească Evanghelia celor dintre triburile în care nu a ajuns cunoştinţa de Dumnezeu.
 
 În data de 29 noiembrie 2014 s-a căsătorit cu Uday Bagdas și au o fetiță.

e-mail: grace_silvy@yahoo.com

Pentru cei care doriţi să contribuiţi şi financiar la lucrarea pe care o desfăşoară Silvia puteţi folosi următoarele conturi:

Banca BRD
RON RO98BRDE410SV70924254100
EUR RO45BRDE410SV92432154100

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.