După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 26 iulie 2017

"Mi-au mai dat doar 3 luni de trăit, și la sfârșit l-am chemat pe pastor și i-am spus ultima dorință: să mă îngroape cu o furculiță în mâna dreaptă. Nu știa ce să creadă, dar de când i-am explicat de ce, povestește tuturor despre asta”...

Se spune că ultimul lucru pe care îl pierzi e speranța, iar această poveste este dovada. Ultima dorință a acestei femei a fost aceea de a fi îngropată cu o furculiță, poate părea ciudat, dar nu vi se va mai părea așa atunci când veți temina de citit această poveste. Eu unul sunt fericit că am dat de ea!
O femeie a fost diagnosticată cu o boală mortală și i s-au mai dat numai 3 luni de trăit. Așa că, în timp ce își ,,punea în ordine viața” și-a sunat pastorul și i-a spus să vină la ea pentru a discuta despre ultimele ei dorințe. I-a spus ce cântec vrea să se audă la înmormântare, în ce haine trebuie să fie îngropată, că vrea să aibă și Biblia ei preferată alături de ea. Dar, brusc, femeia și-a amintit ceva ce părea foarte important.
,,Și încă un lucru”, a spus ea. Pastorul a întrebat-o ce e, iar ea i-a răspuns: ,,Asta e foarte important: vreau să fiu înmormântată cu o furculiță în mâna dreaptă”. Pastorul a stat și s-a uitat la ea, nu prea știa cum să răspundă la ce i s-a zis… ,,Vă surprinde, nu-i așa?”, a întrebat femeia, iar pastorul a răspuns că nu prea înțelege.

Ea a explicat: ,,În toți anii în care am participat la cine sau la evenimente sociale, îmi amintesc că mereu atunci când vasele primului fel erau luate, cineva îmi spunea inevitabil: ,,Puteți păstra furculița”. Acela era momentul meu preferat, așa știam că urmează ceva mult mai bun. Ca tortul de ciocolată, sau plăcintă de mere delicioasă. Ceva minunat. Așa că eu vreau ca oamenii să mă vadă în sicriu cu o furculiță în mână și vreau ca asta să îi facă să se întrebe: ,,Ce e cu furculița?” Și vreau ca dumneavostră să le spuneți: ,,Păstrați-vă furculița… Ce e mai bun abia acum urmează”.
Ochii pastorului s-au umplut atunci de lacrimi de bucurie și a îmbrățișat-o pe femeie, apoi a plecat, știa că era ultima dată când o va vedea în viață, dar mai știa și că femeia înțelegea Raiul mult mai bine decât el. Ea simțea că ceva mai bun urmează.
La înmormântare oamenii tot întrebau ce e cu furculița, iar pastorul zâmbea în continuu. În timpul slujbei, el a povestit tuturor conversația cu femeia și ce simboliza furculița pentru ea. El le-a spus că de atunci se gândea mereu la furculiță și le-a mai spus și că, probabil, așa li se va întâmpla și lor. Și avea dreptate.
Eu voi ține minte multă vreme această poveste, dacă și vouă vi se va întâmpla la fel, distribuiți, merită să știe cât mai mulți despre ea!
Sursa: Newsner.com, în limba română: ViataSanatoasa.biz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.