După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 5 iunie 2017

Viorel Iuga — De ce susţin familia?

Indiferent care sunt motivele pentru care unii luptă împotriva familiei, eu ştiu că familia trebuie promovată şi protejatã. Sunteţi curioşi să ştiţi de ce susţin familia? 

1.      Pentru că sunt om. Mă bucur de statutul primit şi nu vreau să cobor sub nivelul animalelor. În lumea animală, fiecare specie şi exemplar îşi trăieşte menirea conform deciziei iniţiale a Creatorului. Animalele nu evoluează, dar, spre nefericirea multora, unii oameni se dezumanizează. De ce eu, cel creat după chipul şi asemnănarea Creatorului m-aş coborî sub nivelul animalelor? Dacă ele îşi apără „familia”, de ce să nu o apăr şi eu? 

2.      Pentru că sunt bărbat. Din fericire, am ştiut şi ştiu ce sunt. Dumnezeu a decis să fiu bărbat, adică responsabil şi luptător pentru adevăr. Regret că trăim într-o generaţie în care numărul bărbaţilor se micşorează. Din motive multiple, dar nesănătoase, unii bărbaţi aleg să fie doar masculi, fără să îşi asume preţul împlinirilor responsabilităţilor familiale şi sociale. Am ales să nu fac parte dintre ei. Am ales să cunosc adevărul, să mă străduiesc să îl trăiesc şi să îl promovez. Sunt ferm convins că un bărbat adevărat trebuie să fie promotorul şi protectorul familiei. Aşa îmi doresc să fiu şi eu!

3.      Pentru că sunt realist. Exist şi fac ceea ce fac, pentru că un tată şi o mamă au decis să mă dorească, să mă primească cu dragoste, să mă crească, să mă educe etc. Unde eram eu dacă părinţii mei aveau idei „iluminate” de forţele întunericului? Am decis ca mulţumirea mea să nu rămână doar la nivelul cuvintelor. Aşa cum ei au crezut în familie şi au plătit preţul cerut, şi eu trebuie să promovez şi să protejez familia. 

4.      Pentru că sunt creştin. Cred toată Biblia. Am înţeles din ea că familia este opera lui Dumnezeu. Am aflat care sunt condiţiile în care Îi facem bucurie Celui care ne-a creat şi doresc să le împlinesc. Chiar dacă preţul cerut poate fi mare, de dragul Domnului trebuie să promovez şi să protejez familia. 

5.      Pentru că sunt familist. De peste 28 de ani mă bucur de avantajele pe care le dăruie familia. Familia mă ajută să descopăr mai bine cine sunt, mă iubeşte cum sunt, mă ajută să mă schimb în bine, îmi oferă ocazia să mă investesc şi mă ajută să particip la continuarea existenţei omului pe pământ. Conştinet de aspectele frumoase şi unice pe care le oferă relaţia cu soţia şi copiii, sunt obligat să promovez şi să protejez familia. 

6.      Pentru că sunt patriot. M-am născut, am crescut şi am fost educat în această ţară prin decizie divină. Am ales să rămân în ea şi am făcut ce am putut pentru bunăstarea ei. Mă rog şi lucrez ca România să aibă un viitor frumos. Ştiu că binele ei depinde de binecuvântările pe care le va da Dumnezeu. Cum acestea sunt condiţionate de ascultarea de El, sunt dator să promovez şi să protejez familia. 

7.      Pentru că doresc binele tuturor familiilor. Vreau ca familiile în vârstă să aibă parte de o bătrâneţe fericită. Îmi doresc să se poată bucura de iubirea, ajutorul şi respectul tinerilor. Vreau ca familiile tinere să îşi poată creşte şi educa copiii într-o societate normală. Vreau ca tinerii să întemeieze familii sănătoase care să ofere un viitor României. Pentru aceasta, mă simt obligat să promovez şi să protejez familia. 

Vă întrebaţi cumva despre ce familie vorbesc? În mintea mea, lucrurile sunt clare. Familia este instituţia care se formează prin unirea benevolã a unui bărbat cu o femeie… Sper ca tot mai mulţi români să creadă la fel.

Viorel Iuga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.