După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 17 iunie 2017

Iosif Ţon — Scurtă meditaţie despre Dumnezeu ca Tată (1)


Domnul Isus ni L-a revelat pe Dumnezeu ca Tată. Un Tată care vrea fii care seamănă cu Tatăl lor. Cu ce scop? orice tată are ca scop final să-i pună pe copiii lui peste averile sale. Domnul Isus a spus: "Toate lucrurile Mi-au fost date în mâini de Tatăl Meu " (Matei 11:25) şi "Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pământ" (MAtei 28:18).
Ajuns sus, la dreapta Tatălui şi cu toate lucrurile puse sub picioarele Lui, El ne vorbeşte astăzi nouă: "Celui ce va birui îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, aşa cum Eu am biruit şi şed cu El pe scaunul lui de domnie" (Apocalipsa 3:21).
Apostolul Pavel spune lucrul acesta astfel: "Dacă suntem fii, suntem şi moştenitori: împreună moştenitori cu Cristos, dacă şi suferim împreună cu El" (Romani 8:17).
Dumnezeu este Tatăl nostru. Pavel zice "Aba", adică "Taticu", sau "Tati". Acestea sunt lucruri esenţiale din "vestea cea bună". Crede-le, bucură-te şi dezvoltă intimitate cu Taticul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.