După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 24 aprilie 2017

FLORIN IANOVICI RĂSPUNDE! – DREPT LA REPLICĂ

Cu toate că am primit acest răspuns de la fratele Florin, în privat, îl socotesc ca un drept la replică şi îmi permit să-l fac public, mai ales că este un răspuns clar la provocarea făcută de mine şi chiar îl consider necesar, pentru clarificări.
Apreciez răspunsul fratelui Florin şi îl asigur de toată dragostea mea faţă de toţi oamenii lui Dumnezeu.
Aşa cum fratele Florin specifică în răspunsul trimis, eu am încercat să-l contactez încă de la început, dar din păcate nu am primit nici un răspuns atunci, lucru care m-a făcut să trec la pasul al doilea şi anume, la un apel public.
Oricum m-am rugat şi voi continua să mă rog, ca Dumnezeu să-i facă dreptate cât mai curând, ca astfel lucrarea Domnului să nu aibă prea mult de suferit. Mă rog deasemenea şi pentru familia fratelui Florin şi totodată şi pentru lucrarea cu copiii. Ar fi păcat ca acei copii frumoşi şi nevinovaţi să aibă de suferit, de pe urma acestor bătălii lumeşti.
Cu multă dragoste,
Mike Olari


Răspunsul fratelui Florin Ianovici!
Apreciez sinceritatea Dvs și preocuparea de a avea o mărturie bună în faţa oamenilor. Vă asigur că nu e ușor. Dovezile pe care le dețin cu privire la nedreptățile făcute, deseori mă amărăsc. 
Continuarea pe www.family2fam.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.