După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 17 ianuarie 2017

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy, Peru


Pace!

      Dumnezeu ne-a binecuvântat cu un nou început de an, o nouă șansă și o nouă posibilitate de a ne dedica mai mult Lui viețile noastre, de a căuta să fim mai sfinți și mai plăcuți Lui decât eram înainte. Rugăciunea mea este ca în acest an să fiu mai supus, mai dependent de El, slujind pe El cu mai multă râvnă, cu mai multă pasiune, cu mai multă dragoste. Dumnezeu continuă să mă cerceteze, să pună la încercare dragostea, credința și supunerea mea, și îmi arată că e loc de și mai bine. Doresc ca experiența anului trecut, încercările, momentele grele, binecuvântările de care El mi-a făcut parte, timpul petrecut în junglă alături de cei ce nu au pe Hristos și nu au speranță, toate acestea să fie împreună o motivație și mai bună de a fi un canal prin care dragostea lui Dumnezeu să ajungă la acei oameni, între care Dumnezeu m-a pus să fiu lumină.

       Acest an petrecut în Peru, m-a ajutat să conștientizez mai mult ca oricând, cât de mare nevoie este de misiune, de creștini care își dedică viața lui Dumnezeu, pentru a câștiga măcar un suflet pentru veșnicie. Dar în același timp, am realizat cât de mare nevoie este ca persoanele care vor să slujească în acest fel să aibă și o pregătire. Experiența din 2015 respectiv 2016 m-a făcut să înțeleg că nu în fiecare comunitate suntem așa de bine primiți și nu pretutindeni sunt oamenii însetați după Dumnezeu. Este usor să semănăm acolo unde terenul este pregătit de semănare. Dar ce facem cu terenul care e plin de spini și de pietre? Apostolul Pavel astfel îndeamnă pe tânărul Timotei: ”Propovăduiește cuvântul, stăruie asupra lui la timp și ne la timp...” Aceasta este și chemarea noastră. La timp și ne la timp, trebuie să fim pregătiți de a vesti evanghelia tuturor oamenilor.

       Așadar, în ultima perioadă Domnul a pus o dorință în inima mea, și anume de a-mi dedica următorii 2 ani pentru a studia la o școală de misiune transculturală în Columbia. Cu toate că de la început, cei de la misiunea Segadores mi-au recomandat această pregătire, niciodată nu i-am acordat prea mare importanță. Credeam că pasiunea și dorința de a câștiga suflete îmi este îndeajuns, dar fiind mai mult timp între acești oameni, am înțeles că nu întotdeauna este acest lucru suficient. Deci, am pus în mâna Domnului posibiliatea de a studia la organizația misionară ”NEW TRIBES” din Columbia. Este o posibilitate, o ușă deschisă, și vreau să rămân în ascultare și în dependență de Domnul, să văd unde mă călăuzește mâna Lui.

        Cu ajutorul Domnului în acest an (mai exact în 6 zile), mă întorc în România pentru o perioadă. Cât timp voi fi în țară încă nu știu exact, dar doresc ca El să-și atingă scopul Lui cu mine și în acest timp. Rugați-vă împreună cu mine ca să fie un timp binecuvântat, un timp cu folos în care să pot să fiu o binecuvântare pentru toți din jurul meu, un timp în care El să continue să mă prelucreze și să mă facă mai mult asemenea lui Hristos.

     Rugați-vă deasemenea pentru călăuzire în ceea ce privește această ușă deschisă din Columbia, ca voia Lui să se facă în viața mea și în această privință, și pentru înțelepciune în tot ce m-a chemat să fac.

        Doresc foarte mult ca în acest timp, oriunde mă voi duce, să pot să-L prezint pe Hristos, să încurajez bisericile și în special tinerii să se implice în această chemare pe care am primit-o cu toții, și să-L glorific doar pe El.
 

            Vă doresc un an binecuvântat de Domnul, un an în care să avem mai multă râvnă și mai multă dragste față de El și față de cei pierduți. Așa să ne ajute Dumnezeu!
 
            Cu dragoste frățească Zsolt Nagy, 
Peru 2017



 
Zsolt Nagy este membru în Biserica Creştină după Evanghelie de limbă maghiară din Crașna, judeţul Sălaj. În perioada anilor 2009-2011 a studiat la o şcoală biblică de doi ani din Zalău, apoi a absolvit Școala de misiune transculturală Kairos din Suceava. În anul 2015, călătoreşte pe termen scurt în Peru. Urmând chemarea primită, din anul 2016 se dedică pe termen lung, alături de familia Acatrinei, în lucrarea de plantare de biserici în tribul Ashaninka, din jungla Peruană.

  Contact:
  tel: 0752145116
 email: 
nzsolty_22@yahoo.com
  Pentru susţinerea financiară este deschis următorul cont:
RO83BRDE320SV20936253200

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.