După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 9 august 2015

✉ Scrisoare misionară: Uday şi Silvia, India

Pace, dragi fraţi şi surori!

          A trecut multă vreme de când nu v-am mai scris. Dar iată că a venit vremea să vă scriu despre noi, despre cum mai suntem.

   Înainte de toate vrem să mulţumim Domnului că ne-a scos biruitori din grea şi neaşteptată încercare. Mărire Lui!

       În al doilea rând dorim să vă mulţumim pentru multele rugăciuni înălţate şi chiar lacrimi vărsate pentru noi şi pentru scumpa noastră fetiţă care este acum la Tata, în ceruri. Toată suferinţa, durerea şi pierderea sunt îngăduite de Tatăl şi ne dorim ca şi această grea încercare să fie pentru slava Tatălui. Boala prin care am trecut nu a fost spre moarte, ci spre slava Domnului, aşa cum mi-a spus Tatăl.

       Tatăl mi-a vorbit şi mi-a promis că sunt o viţă roditoare şi copiii noştrii stau împrejurul mesei noastre ca nişte lăstari de măslin ( Psalmul 128). Domnul să ne ajute să fim dintre cei care se tem de El şi umblă pe căile Lui... şi El cu siguranţă Îşi împlineşte promisiunea! De aceea proclam acestă promisiune în dreptul familiei noastre; când mă îndoiam, în inima mea, de această promisiune, Domnul mi-a dat un verset foarte clar: 
Domnul nu este om ca să mintă sau să-I pară rău. Oare nu va face El ce a spus? Oare nu va împlini ce a făgăduit? (parafrazare din Numeri 23:19)

         Aşa că nu ne rămâne decât să ne agăţăm de Cuvântul, Lui care este Adevărul, şi cei ce nădăjduiesc în El nu vor fi daţi de ruşine. Mărire Lui!

       Vă mulţumim că aţi suferit alături de noi, prin rugăciuni, financiar, e-mail-uri de încurajare. Domnul să vă răspătească fiecăruia după măsura Sa cea mare!

         Mulţumesc Lui pentru că pas cu pas m-a vindecat. După ieşirea din spital am stat la cumnata mea mică, Barcha. Ea a avut mare grijă de mine, deşi nu este creştină. Uday a trebuit să vină înapoi unde locuim, în Kalimpong, pentru a avea grijă de casă, aşa că drumurile lui au fost împărţite între îngrijirea mea şi a casei. Mă bucur că la spital Domnul mi-a dat ocazia să împărtăşesc Evanghelia cu doctorul alături de care am avut cezariana, mai ales Uday a vorbit cu el, însă despre asta, am să-l las pe el să vă împărtăşească printr-un e-mail.


   Mă bucur că am stat la cumnata mea, împreună cu băiatul ei de 10 ani, Sujal. Am avut ocazia să mă investesc în el puţin, deoarece doreşte să devină creştin. În plus l-am învăţat cum să se roage, la masă, dimineaţa... şi aşa mai departe. Pe lângă asta, i-am cumpărat o Biblie pentru copii şi, cât am fost acolo, am citit împreună în fiecare zi din Cuvântul Sfânt. Duminică am mers la o biserică din apropiere, unde am găsit fraţi credincioşi şi plini de Duhul. Am mers împreună cu Sujal şi cu mama lui. Şi cumnata mea este deschisă pentru a deveni crestină, doar că soţul nu doreşte lucrul acesta, nici pentru el nici pentru familia sa. Dar ne rugăm şi credem că Domnul va lucra!

       O spun din nou, mă bucur că atât cât am stat acolo au venit vecine şi prietene de‑ale cumnatei mele şi, bineînţeles, am avut marea ocazie să împărtăşesc cu ele Vestea cea Bună. M-am apropiat în special de o doamnă pe numeAnju, care citeşte mult şi chiar a avut contact cu creştinismul. 
I-am împărtăşit Cuvântul şi a ascultat cu luare aminte. Am avut pe inimă să-i dau o Biblie, aşa că l-am rugat pe Uday să-mi aducă o Biblie în nepaleză. Uday i-a cumpărat o Biblie şi i-a împărtăşit Cuvântul, călăuzit de Duhul şi, din nou, doamna Anju a ascultat cu şi mai mare luare aminte şi am văzut că inima ei a fost atinsă şi credea. Rugaţi-vă ca Domnul să lucreze şi doamna Anju să aibă curajul şi dorinţa de a se întoarce la Domnul cu toată inima. Mă bucur că Domnul nu m-a lăsat să mă concentrez pe durerea mea, ci mi-a dat posibilitatea să spun despre marea salvare pe care doar El o poate da. Copilaşul nostru este deja în ceruri, la Tatăl, dar alţii au nevoie să audă şi să guste şi ei din bunătatea şi dragostea Domnului şi să devină moştenitori ai Împărăţiei.

      În prezent suntem înapoi în Kalimpong, unde încă ne recuperăm fizic, sufleteşte şi spiritual. Avem încă nevoie de întărire fizică şi spirituală. Uday se ocupă de casă pentru a-i aduce îmbunătăţirile necesare. Ne dorim să facem lucrare din nou, însă avem nevoie de ceva timp pentru vindecare şi întărire.
         
Fiţi bienecuvântaţi şi  mulţumim că v-aţi luat timp să citiţi acest e-mail destul de lung.
          
  
 Vă îmbrăţişăm şi tinem legătura!
            Cu mult drag, familia Bagdas! 
   

Silvia este membră a Bisericii Izbânda din Bucureşti şi s-a dedicat lucrării de misiune din India încă din 2007. După mai multe stagii pe termen scurt de lucrare şi pregătire, Silvia îşi doreşte să ajungă să împărtăşească Evanghelia celor dintre triburile în care nu a ajuns cunoştinţa de Dumnezeu.


E-mail: grace_silvy@yahoo.com
Pentru cei care doriţi să contribuiţi şi financiar la lucrarea pe care o desfăşoară Silvia puteţi folosi următoarele conturi:

Banca BRD  RONRO98BRDE410SV70924254100 , EURRO45BRDE410SV92432154100

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.