După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 17 iunie 2015

Interviu cu Viorel Iuga – Noul Președinte al Uniunii Baptiste

Cu ce gânduri preluați această slujire?

R.Gândurile mele se îndreaptă în mai multe direcţii. Primul, se îndreaptă spre Domnul. Mă rog mereu să primesc înţelepciunea necesară pentru a cunoaşte voia Lui şi a o împlini exact cum trebuie şi la timp. Apoi, mă gândesc la fraţii mei colegi. Nu îi cunosc pe toţi, dar ştiu că sunt în situaţii diferite. Unii se bucură de sănătate, alţii nu. Unii parcurg perioade frumoase, văd rezultate în munca lor, iar alţii parcurg zile mai sumbre şi roadele sunt puţine. Sunt colegi care o duc destul de bine din punct de vedere financiar, dar pentru alţii situaţia financiară este precară. Mă rog Domnului, în primul rând, să ne dea o inimă gata de slujire în situaţia în care ne găsim fiecare. Apoi, îmi doresc din inimă să găsim împreună soluţii prin care să putem oferi fiecărui slujitor măcar lucrurile strict necesare pentru o viaţă normală şi o slujire împlinitoare. Sigur că mă gândesc tot mai mult şi la bisericile noastre. Şi ele sunt în situaţii diferite, dar îmi doresc din toată inima să găsim împreună suficiente motive să ne bucurăm de ceea ce ne oferă Dumnezeu, să simţim împreună şi să colaborăm pentru extinderea Împărăţiei cereşti. Pentru că şi Statutul îmi cere aceasta, mă gândesc şi mă rog să pot sesiza toate acele ocazii în care Uniunea să îşi exprime public gândirea pentru binele societăţii, iar, când este cazul, să luăm o poziţie fermă împotriva păcatelor care inundă tot mai mult şi mai oficial societatea noastră.


Citeste mai mult: www.revistacrestinulazi.ro
Vezi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.