După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 17 octombrie 2014

Pastorul Mark Driscoll a demisionat

L-am ascultat de multe ori pe Mark Driscoll, fondatorul bisericii Mars Hill, plantata in urma cu 18 ani. Am fost destul de surprins de scandalul de acolo, insa interesant este ca Biserica nu i-a cerut sa demisioneze. 
El s-a retras pentru sase saptamani si se afla in investigatii.
Biserica a facut recent urmatoarea declaratie cu privire la comportamentul sau:
“Am tras concluzia ca pastorul Mark a fost uneori vinovat de aroganta, a raspuns conflictului printr-un temperament aprig si vorbire aspra, conducand staff-ul si liderii bisericii intr-o maniera despotica”.
“Chiar daca credem ca Mark are nevoie sa-si rezolve aceste parti din viata si slujirea sa, nu credem ca este descalificat din slujirea pastorala.”
“Pastorul Mark nu a fost acuzat vreodata de imoralitate, ilegalitate sau erezie. Majoritatea acuzatiilor implica atitudini si comportament reflectate in stilul sau despotic de conducere.”
“Am gasit ca unele din acuzatiile impotriva pastorului Mark sunt total nedrepte si neadevarate.”
“Alte acuzatii au fost adresate chiar de Mark, in privat sau public. Intradevar, s-a marturisit public si si-a cerut scuze pentru un numar de acuzatii, unele dintre ele, intamplandu-se acum 14 ani.”

Mai jos gasiti parti din Scrisoarea lui Mark Driscoll catre Mars Hill:
“Prin harul lui Dumnezeu am pastorit biserica Mars Hill timp de 18 ani. Astazi, tot prin harul lui Dumnezeu si cu sprijinul total al sotiei mele Grace, demisionez din pozitia mea de pastor si prezbiter al Mars Hill. Fac lucrul acesta cu o profunda tristete, dar de asemenea cu o pace completa.”
“Vreau sa va multumesc pentru ca ati asigurat-o pe Grace si pe mine sambata trecuta ca nu m-am descalificat din slujire.”
“Ati impartasit cu mine ca cei care ma acuzau au refuzat sa se intalneasca cu voi sau sa participe la procesul acesta de verificare. Ca si consecinta, cei care conduceau verificarile acuzatiilor impotriva mea au inceput sa intervieveze oameni care nu au fost parte a acelor acuzatii.”
“Recunosc ca sunt un mesager imperfect al evangheliei lui Isus Hristos. Sunt multe lucruri pe care le-am marturisit si de care m-am pocait, in privat sau public, asa cum bine stiti. In mod special, am marturisit mandria din trecut, mania si spiritul despotic.
“Nu vreau sa fiu sursa a ceva care ar putea sa ne distraga atentia de la misiunea bisericii noastre de a conduce oamenii intr-o relatie personala si matura cu Isus Hristos.”
“Ultimele luni s-au dovedit nesanatoase pentru familia noastra – chiar periculoase fizic uneori – si credem ca a venit timpul ca prezbiterii sa aleaga o noua echipa pastorala pentru Mars Hill.”
“In final, este speranta mea sa transmit membrilor minunati ai familiei Mars Hill ca atat familia mea cat si eu ii iubesc profund, sa le multumesc si sa ii indrept spre Pastorul lor Senior, Isus Hristos, care a fost intotdeauna numai bun cu noi.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.