După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 9 august 2014

Scrisoare misionară: Alex Svijik, Myanmar



Pace, fraţilor!

   Mulţumesc Domnului pentru că mi-a purtat de grijă pentru toate nevoile de aici, de pe câmpul de misiune din Myanmar. Luna iulie pentru mine a fost una foarte binecuvântată şi productivă!
    La Şcoala Biblica din Pin Oo Lwin am predat, pentru prima dată, un curs de teologie elementară. Am simţit într-adevăr că Domnul mi-a fost alături şi m-a folosit într-un mod neaşteptat. Mărturisesc că deseori am învăţat pe studenţi anumite versete pe care eu nu aş fi ştiut înainte să le explic. Dar în momentul respectiv, fără să-mi dau seama, cuvintele potrivite îmi venea în minte! Şi un subiect căruia mă gândeam să-i aloc doar 10 minute se lungea la o oră, fiindcă în continuu îmi veneau mai multe gânduri şi idei pentru a-l explica mai bine, în contextul de aici.
    Aşa că, într-un fel am fost şi eu student în tot acest timp.
  După aceasta am plecat împreună cu un frate traducător într-o zonă mai săracă din Chin State. Practic, am mers din sat în sat şi am vestit Evanghelia. De multe ori mi s-a spus că sunt primul european care a călcat vreodată prin satul lor, care să le vorbească despre Împărăţia lui Dumnezeu  şi ce înseamnă să trăieşti o viaţă pe calea cea strâmtă. Oamenii au fost extrem de receptivi şi mişcaţi de Duhul Sfânt. Câţiva dintre ei L-au acceptat pe Domnul Isus Hristos în inimă şi m-au rugat să vin neapărat data viitoare la ei, pentru că sunt dornici să înveţe mai mult din Scriptură.
    După ce am terminat prima călătorie în cinci sate, fratele traducător a fost nevoit să se întoarcă acasă, aşa că în continuare am fost tradus de fratele Cho.
     A doua călătorie a fost în două sate, dintre care unul este chiar locul de naştere al fratelui Cho. Acolo se vorbeşte un alt dialect. În Longow sunt în jur de 200 de familii de creştini, aşa că am ţinut cu fratele Cho un seminar biblic în timpul zileişi am avut predici de evanghelizare seara.
    Iarăşi, oamenii au fost mişcaţi de Duhul Sfânt şi, la final, mulţi şi-au mărturisit păcatale în public şi au declarat că vor să-L urmeze pe Domnul Isus.
    La plecare,credincioşii au insistat să vin înapoi cu mai mulţi fraţi, întrucât ei sunt dornici să înveţe despre Domnul Isus.
    Câţiva dintre participanţi erau în vârstă şi totuşi au venit din satele vecine pe jos, cale de o zi, prin ploaie, cu dorinţa fierbinte să audă învăţătura despre Împărăţia lui Dumnezeu.
     Fraţilor, adevărat, adevărat vă zic: în Myanmar secerisul e copt, dar puţini sunt lucrătorii care vor să vină şi să vestească Evanghelia! Rugaţi dar pe Domnul secerişului să scoată lucrători pentru această ţară. 
    Cu ajutorul Domnului voi pleca în câteva zile în nordul ţării unde sunt invitat să predic şi să predau în cinci adunări timp de două-trei săptămâni.
   Aceasta va fi ultima călătorie înainte de întoarcerea mea acasă şi sper că Domnul va lucra în continuare. Vă rog să nu încetaţi să mijlociţi înaintea Domnului pentru mine şi lucrarea de aici.

   Domnul nostru deja a ascultat şi, prin credinţă,El ne va asculta în continuare. Amin!
 
    Vă doresc harul şi pacea Lui!
        Alex Svijik 
 Material furnizat de către Agenția Kairos

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.