După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 6 februarie 2014

Scrisoare misionară: Silvia Costache, India


Pace tuturor ,
 
În sfârşit am un moment de răgaz şi pot să scriu cum mai merg lucrurile aici în India. Vă mulţumesc mult pentru rugăciuni, deşi nu am reuşit să vă informez prea mult în această perioadă.
 
Cele 3 sapamani împreună cu sora Carmen
În cele 3 săptămâni petrecute cu sora Carmen am fost în Kalimpong şi Jalpaiguri.

În Kalimpong
În Kalimpong, pe lângă faptul că am reuşit să vestim Evanghelia acelor călugări budişti, la iniţiativa lui Carmen şi împreună cu surorile de aici, am vopsit mică noastră grădiniţă din Balukop, comunitatea de musulmani. Mă bucur mult şi sunt mulţumitoare Domnului pentru Carmen care şi-a pus la dispoziţie resursele materiale, energia şi dragostea, astfel încât, atunci când copiii vor paşi în mica noastră grădiniţă / cămăruţă din chirpici, vor simţi un aer proaspăt şi culorile vesele ce îi întâmpină. Până în momentul de faţă Cămăruţa noastră nu cred că am mai fost aşa frumos şi cu drag vopsită. Acum se vede că este grădiniţă: o pată de culoare şi curăţenie în comunitatea de musulmani.



În Jalpaiguri
 O perioadă foarte ocupată, ca de obicei, alături de fratele nostru scump Daniel Olteanu. M-am bucurat mult să-l revăd pe fratele Daniel şi familia dumnealui, care s-a mărit cu încă un membru, deoarece acum au în grijă încă un băiat pe nume Moses.
  A fost un timp plin de activitate intensă, dar şi voioşie. Am vestit Evanghelia în slum(cartier mărginaş) şi, deşi se lucrează cu aceşti copii de multişor, încă sunt sălbăticuţi. Jumătate din duminică am lucrat cu copiii care vin în mod aproape regulat la biserică pentru şcoala duminicală. Mai târziu, împreună cu fratele Daniel şi un mic grup, am plecat să vestim Cuvântul undeva mai departe de Jalpaiguri. Micul ciorchine de oameni nu a fost chiar aşa de interesat, ba chiar am vrut să mă joc şi să cânt cu nişte copilaşi, însă erau aşa timizi şi speriaţi că nu am reuşit decât să-i întreb cum îi cheamă şi cam atât. La următorul grup a fost o mare bucurie şi biruinţă. S-au strâns mulţi părinţi şi copii, fratele Daniel a vestit Evanghelia cu imagini; chiar şi eu am făcut lucrul acesta, apoi m-am ocupat în special de copii, am cântat, le-am spus povestioara şi au primit abţibilduri. Când a venit seara, fratele Daniel le-a pus şi un film creştin, şi au stat şi au urmărit cu atenţie. Mai târziu am aflat că era pentru prima oară când fratele Daniel a venit în acest loc. M-am bucurat mult să văd că aceste suflete ne-au primit cu multă bucurie, ba încă îmi spuneau să rămân la ei. În inima mea am simţit că este un pământ bun de semănat şi, cine ştie, poate peste câţiva ani aici se va planta o biserică.
 
Baruhati şi Holdibari
Am petrecut ceva timp şi aici, unde Carmen a luat interviuri pentru cartea ce va să vină. În plus, am cântat cu copiii, le-am spus povestioare, am vizitat 2 case şi am lăsat ceva materiale de lucrat cu copiii. Mulţumesc Domnului pentru fraţii de la AMEC şi disponibilitatea dumnealor.
 
Siliguri
Un element surpriză pentru mine a fost la seminarul telogic din Siliguri în care am susţinut un mic curs de instruire pentru studenţii care se ocupă de şcoală duminicală şi nu numai. A fost o bucurie şi pentru ei, însă şi pentru mine, deoarece exista dorinţă de colaborare din partea conducerii în această direcţie. Deci, e posibil să merg pentru a susţine un curs mai dezvoltat de instruire. La întoarcere, fratele Daniel nu a pierdut oportunitatea şi ne-am oprit să vestim Evanghelia. Am întâlnit un grup de copii vioi şi glumeţi, despre care am crezut la început că sunt batjocoritori, dar m-am înşelat aşa de mult. A fost grupul care m-a impresionat cel mai tare: au învăţat cântecele foarte repede, înţelegeau ce le spuneam aşa de repede, deşi a fost puţin greu să le vorbesc, deoarece fratele Daniel era ocupat cu cei maturi. Cu toate astea, a tradus pentru mine în timpul lecţiei. Au învăţat chiar şi versete biblice şi au primit nişte coroane tare drăguţe. Nu cred că vor uita aşa uşor. Am fost aşa de uimită şi încântată de deschiderea acestor copii. Mai târziu îi auzeam cum fredonau unul din cântecele învăţate. Li s-a pus un film creştin şi, la fel, au urmărit cu interes. Ştiu că ce am făcut nu este decât o mică sămânţă semnată, dar sunt sigură că va creşte şi se va transforma într-un copac mare şi înfloritor, căci niciun cuvânt de la Domnul nu este lipsit de putere. 
 
Înapoi în Kalimpong
 Nici bine nu am sosit, că a trebuit să mă pregătesc împreună cu surorile din echipă pentru o sesiune de 3 zile de instruire pentru învăţătorii de şcoală duminicală. A decurs bine, mulţumim Domnului, şi sperăm din toată inima că aceşti învăţători vor duce mai departe aceste lucruri noi şi, în acelaşi timp, simple. Un frăţior împărtăşea că toate lucrurile de aici sunt cu totul noi şi doreşte să le implementeze în programul cu copiii.
 
Durpin
În comunitatea hinduşi sunt ceva greutăţi cu părinţii. Deoarece benzina s-a scumpit, aceştia nu şi pot permite să-şi trimită copiii la şcoală cu un mijloc de transport, ca mai înainte. Sigur, se găsesc soluţii. Ne rugăm şi Domnul va da răspunsul potrivit.

Veşti bune
Chiar azi am vizitat comunitatea de hinduşi cu scopul de a rezolva această problema a mijlocului de transport. Lucrurile nu sunt clare încă, însă există opţiunea ca la plecare copiii să meargă pe jos şi la întoarcere să meargă cu microbuzul. În orice caz, ceea ce vreau să spun este că la întoarcere am vorbit cu o femeie din comunitate care ne împărtăşea că a avut un vis nu tocmai frumos. Ea crede în Domnul Isus, dar nu vine la biserică din cauza soţului care are probleme cu băutura, dar şi cu duhurile, din câte am realizat eu. Dumneaei spune că acum vrea să credă mai mult, să se apropie mai mult. Alături de dumneaei se afla şi o tânăra căsătorită, cu care am vorbit şi ai cărei părinţi au devenit creştini acum 5, 6 ani, însă ea abia acum este cercetată şi, la fel, a avut şi ea visuri. Spune că nu se mai închină la idoli, că se roagă lui Isus, însă îi este teamă de rudele soţului ei, cu toate că soţul ei este deschis pentru Evanghelie. I-am vestit Cuvântul, am încurajat-o şi ne-am rugat pentru ea. A rămas să ţinem legătura şi chiar să o ucenicizez. Vă rog mult, rugaţi-vă pentru Anusha, acesta este numele ei, să aibă curajul să devină creştină. De fapt ea a vorbit chiar şi de botez. Domnul să–Şi facă lucrarea pe deplin.
 
Motive de mulţumire
1.   Am reuşit să pun sămânţa în diferite locuri.
2.   Am avut sesiune de instruire pentru învăţători de şcoală duminicală.
3.   La întoarcere în Kalimpong am vestit Evanghelia în tren, unor tinere, în special o fată a fost mai deschisă. Îmi doresc să-i spun mai mult despre Domnul.
4.   Tânăra Anusha, din Durpin, este doritoare să devină creştină.
5.   Sunt sănătoasă, mama este bine.
6.   Nu în ultimul rând doresc să mulţumesc Domnului pentru dvs. care vă rugaţi şi susţineţi lucrarea de aici din India.
Domnul să vă umple braţele de roade şi răsplăţi după bunătatea şi îndurarea LUI cea mare!
 
Motive de rugăciune
1.   Anusha să devină creştină şi să se boteze.
2.   Să se resolve problema mijlocului de transport şi a finanţelor, pentru copiii care merg la şcoală.
3.   Intenţionăm să avem în fiecare sâmbătă un program pentru toţi copiii din această comunitate. În plus, ne-au solicitat să le predăm un curs de conversaţie în engleză. Se pare că eu voi fi responsabilă pentru acest lucru.
4.   În week-end-ul următor ne vom ocupa de adolescenţii dintr–o bisericuţă dintr-un sat. Sunt responsabilă cu ei. Vă rog rugaţi-vă să le fiu de folos şi Domnul să le vorbească prin mine.
 
Mulţumesc mult de rugăciuni şi pentru rabadarea cu care aţi citit acest lung e-mail. Domnul să vă binecuvinteze şi să vă răsplătească pentru susţinere şi implicare.
Nu am avut acces aşa de mult la internet şi nici timp în perioada această, însă sper să pot comunica cu dvs. mult mai bine.
 
Mult har şi spor în toate!
Rămâneţi tari în Domnul!
Cu drag şi dor, Silvia!


Silvia este membră a Bisericii Izbânda din Bucureşti şi s-a dedicat lucrării de misiune din India încă din 2007. După mai multe stagii pe termen scurt de lucrare şi pregătire, Silvia îşi doreşte să ajungă să împărtăşească Evanghelia celor dintre triburile în care nu a ajuns cunoştinţa de Dumnezeu.


E-mail: grace_silvy@yahoo.com
Pentru cei care doriţi să contribuiţi şi financiar la lucrarea pe care o desfăşoară Silvia puteţi folosi următoarele conturi:
Banca BRD  RONRO98BRDE410SV70924254100 , EURRO45BRDE410SV92432154100

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.