După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 6 ianuarie 2014

Scrisoare misionară: Carmen Simiraş şi Silvia Costache - plecare în India


Dragi fraţi şi surori în Domnul,

Pace şi har din partea Domnului! La început de an îmi doresc ca Tatăl nostru ceresc să vă binecuvânteze pe toţi cu ceea ce ştie El că e mai bun pentru fiecare în parte!
Vreau să mulţumesc tuturor celor care, într-un fel sau altul, m-aţi susţinut atât în rugăciune cât şi material. Domnul să vă răsplătească la fiecare înzecit!
Zilele se scurg iute şi clipa plecării mele spre India se apropie cu paşi repezi.Totul e nou pentru mine. Sunt la prima călătorie misionară şi e normal să am anumite temeri legate de tot ceea ce implică această călătorie. Ştiu însă că Domnul e Cel ce s-a ocupat în mod personal de această călătorie; că fiecare amănunt a fost pregătit de El cu minuţiozitate. Îi sunt recunoscătoare pentru aceasta.
Merg în India cu un scop bine definit: acela de a strânge informaţii de pe câmpul de misiune, pentru cartea pe care doresc să o scriu. Proiectul acesta nu este deloc uşor, de aceea am nevoie în contiunare de rugăciunile dvs. Am o mare responsabilitate înaintea Domnului şi vreau să fac lucrul acesta cu mare băgare de seamă. Am nevoie ca rugăciunile dvs. să mă însoţească. 

Rugaţi-vă:
1. În primul rând ca orice piedică din partea celui rău să fie îndepărtată. Ocrotirea Domnului să fie atât peste mine, cât şi peste Silvia Costache, neînfricata misionară, cu care călătoresc şi care mă ajută în această călătorie. Domnul să ne păzească de orice rău şi să mă ajute să mă întorc cu bine acasă!
2. Pentru călăuzire din partea Domnului în absolut tot ceea ce fac.
3. Nu în ultimul rând, aş vrea să vă rugaţi pentru sănătatea mea. O răceală puternică m-a ţintuit câteva zile la pat şi încă nu sunt pe deplin refăcută. Cu ajutorul Domnului sper să-mi recapăt forţele şi să pot face făţă fiecărei situaţii pe care o întâlnesc.

Versetul pe care mi l-am ales ca motto al acestei călătorii, vi-l las şi dvs. ca salut din partea mea:
    ,,Eu voi merge înaintea ta,voi netezi drumurile muntoase,voi sfărâma uşile de aramă şi voi rupe zăvoarele de fier.” Isaia 45:2
            Domnul să vă binecuvânteze pe toţi.

Cu preţuire, în Cristos,
Carmen Simiraş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.