După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 17 octombrie 2019

Luigi Mițoi 🔴 Pentru sute de ani lumea a fost condusă de guvern și de biserică; apoi a apărut mass-media...


Pentru sute de ani lumea a fost condusă de guvern și de biserică; apoi a apărut mass-media. Biserica a respins mass-media, asociind-o cu păcatul, însă guvernul s-a asociat cu ea și astăzi conduc lumea. Mass-media are rolul de informare, corelare, comunicare, educare, divertisment... Fenomenul social-media este foarte complex și când facem referire la el ne gândim la internet, filme, muzică, televiziune, radio, cinema, divertisment, jocuri video, reviste... Trăim cu toţii în era tehnologiei şi nu putem nega rezultatele pozitive pe care le-a adus această dezvoltare fără precedent în viaţa omenirii.

De la marele potop din vremea lui Noe, lumea nu s-a mai schimbat aşa de rapid ca în ultimii 20 de ani. Societatea este dinamică, în permanentă schimbare, iar modelele culturale se transformă. Influențele culturale care se manifestă asupra noastră în copilărie, modelele care ne inspiră și provocările cărora trebuie să le facem față determină modul în care vom aborda viaţa.
Oamenii sunt ființe influențabile și statisticile confirmă faptul că toate convingerile şi comportamentul oamenilor sunt influențate masiv de câţiva factori: familie, şcoală, anturaj şi mass-media.

Suntem conștienți de faptul că tehnologia a depăşit statutul de mijloc de ridicare a calităţii vieţii, devenind o caracteristică sociologică şi psihologică a generaţiei noastre. Cercetările făcute de Cantor în 2001 şi Ward în 2003 arată că efectele expunerii la mass media asupra adolescenţilor sunt:
1. Frica
2. Anxietatea
3. Depersonalizarea
4. Modificarea ireversibila a minţii, emoţiilor şi credinţei
copiilor şi tinerilor
5. O puternică reacţie asupra moralei şi convingerilor individuale

Înţelegerea influenței fenomenului social-media asupra tinerilor este importantă pentru că ne ajută să-i înțelegem sub aspectul comportamentului, valorilor și luptelor interioare în societatea aceasta postmodernă şi secularizată. Distracţia mass-media, lumea virtuală în general este pentru tineri o modalitate de evadare de sub ameninţările viitorului, exprimând dorinţa după comunicare, care lipsește în viaţa lor fízică. Problema tinerilor nu este mass-media în sine, ci conţinutul extrem de negativ pe care-l prezintă intoxicând viețile lor: sexul, drogurile, sinuciderile, violenţa, crimele, abuzul şi stilul de viaţă murdar. Gestionarea acestui fenomen demonstrează disciplină și maturizarea.

Luigi Mițoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.