După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 30 octombrie 2020

Celebrul Dani Mocanu se lasă de manele: Dragi prieteni voi lăuda pe Domnul Iisus prin cântări duhovnicești

Manelistul Dani Mocanu își anunță fanii că va renunța la manele, iar după ce își onorează angajamentele actuale se va orienta spre muzica religioasă.

”Dragi prieteni și fani, vă anunț din toată inima mea și cu toată sinceritatea că nu voi mai cânta absolut deloc. Am câteva proiecte terminate deja pe care le-am programat până pe data de 7 ianuarie 2021, iar apoi voi lăuda pe Domnul Isus prin cântări duhovnicești!

Eu și familia mea suntem credincioși de când ne știm și cred că a venit momentul în care să vestesc oamenilor ceea ce Dumnezeu a făcut pentru noi!!!”, a scris Dani Mocanu, pe pagina lui de Facebook.

www.stiripesurse.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.