După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 2 aprilie 2020

Buni Cocar 🔴 Cel mai bun lucru pe care-l putem face acum este să mijlocim pentru semenii noştri...


Nu intenționez să vă descriu vremile și împrejurările în care ne este dat să trăim. Le vedeți cu ochiul liber și auziți despre ele din fel de fel de surse. Prin această mini-scrisoare vreau să vă amintesc că Domnul care ne-a purtat în vremuri însorite este Acelaşi şi în timp de furtună. Așadar, turmă mică, nu te teme. Nu trebuie să te temi.
Adu-ți aminte de faptele Lui de odinioară.

El a promis că va îndepărta de la noi orice boală şi El îşi ţine legământul şi îndurarea cu care S-a jurat faţă de părinţii noştri şi faţă de noi. Nu voi căuta nici vinovații sau sursa acestui flagel, important este că ştim că toate ascultă de El şi de... noi. Toate sunt cu putinţă la Dumnezeu şi la cel ce crede. În fond şi noi am fost rânduiţi să facem fără putere orice armă făurită împotriva noastră. Noi suntem în El şi cel rău nu se poate atinge de noi (I. Ioan 5:18).

El ne-a răscumpărat ca să-I slujim fără frică şi să călcăm în picioare orice vrăjmaş şi facem aceasta prin credinţă. Ne-am pus toată încrederea în El. În Cel ce n-a pierdut nicio bătălie şi n-a purtat niciun război de două ori.

Cel mai bun lucru pe care-l putem face acum este să mijlocim pentru semenii noştri...

Un prieten necredincios a fost internat acum câteva zile fiindcă avea simptomele produse de virus... Am vorbit cu el şi l-am asigurat că mă voi ruga pentru el. Mi-a mulţumit şi aici s-a-ncheiat dialogul.

Am simțit apoi că mai trebuie să fac ceva și i-am expediat o scrisoare...

Pe scurt, l-am sfatuit să-şi ceară iertare de la Dumnezeu pentru o viaţă trăită în nepăsare de El şi totodată să-L cheme pe Domnul Isus să vină în inima Lui.

Domnul este gata să ne primească, să ne asculte rugăciunile şi să ne răsplătească credinţa.

În Hristos ne încredem.

Al dumneavoastra...
Buni Cocar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.