După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 2 februarie 2020

Soros: „Eu sunt un Dumnezeu, am creat totul, controlez America și o controlez pe Hillary Clinton”

George Soros susține că este un zeu și „creatorul a tot”, cu toate acestea, miliardarul globalist avertizează, de asemenea, că este un zeu „centrat pe sine”, care crede că „regulile normale nu i se aplică”. Dacă te documentezi suficient despre George Soros, ajungi să înțelegi că propria sa carte e un fel de „recunoastere a faptelor”.
„M-am imaginat ca un fel de zeu…” a scris el. „Ca sa fiu sincer, am avut câteva fantezii mesianice destul de puternice, încă din copilărie, pe care am simțit că trebuie să le controlez, altfel s-ar putea să-mi facă probleme.” Când a fost rugat de ziarul britanic, “The Independent”, să clarifice această afirmație, Soros a plusat: „Este un fel de boală atunci când te consideri un fel de Dumnezeu, Creatorul a tot, dar mă simt confortabil acum, de când am început să o simt.”
Un om care nu a auzit de George Soros ar cataloga această afirmație ca fiind doar o elucubratie a unui nebun irelevant. Dar cei care i-au urmat cariera și eforturile sociopolitic, își dau seama că, în timp ce poate fi nebun, el este un miliardar nebun, iar miliardarii tind să nu fie irelevanți.
Mai ales nu miliardarii nebuni cu agende egocentrice, care cred că regulile normale nu se aplică pentru ei înșiși.
Soros a inteles că, avand rezerve enorme de bani care îi stau la dispoziție, are puterea de a face posibil ceea ce odată era de neconceput. Activitatea sa de speculator financiar „amoral” a lăsat milioane de oameni în sărăcie, atunci când monedele lor naționale s-au devalorizat. George Soros a investit atât de mulți bani in “reformarea” fostelor tari comuniste, dupa bunul sau plac, încât s-a lăudat că fostul imperiu sovietic este acum „Imperiul Soros”.
De ceva timp și-a îndreptat privirea asupra afacerilor interne ale Statelor Unite. A fost un mare donator pentru campania lui Hillary Clinton din 2016. Conform WikiLeaks, Soros ii trimitea directive lui Clinton de când era secretar de stat – instrucțiuni pe care ea le-a urmat la litera.
Ce crede Soros despre națiunea în care a imigrat in 1956? SUA de astăzi este „o amenințare pentru lume, a devenit o națiune „supremacistă”, scrie în ultima sa carte, „The Bubble of American Supremacy”.
În ciuda reputației sale de filantrop internațional, Soros este, ocazional, sincer în privința naturii sale reale. „Sunt un fel de deus ex machina”, a spus Soros pentru New York Times în 1994. „Sunt ceva nefiresc. Ma simt foarte confortabil cu persoana mea publică, deoarece este una pe care am creat-o pentru mine. Reprezintă ceea ce îmi place să fiu, diferit fata de ceea ce sunt cu adevărat. Știți, în sinea mea, nu sunt un filantrop altruist. Sunt foarte egocentric. ”
„Pe lângă fanteziile mele despre a fi Dumnezeu, am și viziuni foarte puternice ca devin nebun”, a spus Soros la televiziunea britanică. „De fapt, bunicul meu era paranoic. Am foarte multe cazuri de nebunie în familia mea. Până acum am scăpat de ea.

În cartea sa „Soros despre Soros”, el spune: „Nu accept regulile impuse de alții…. Și în perioadele de schimbare a regimurilor, regulile normale nu se aplică. “

▲ ▲ ▲ TOPUL celor mai citite articole din ultima săptămână (selecție automată) la momentul publicării articolului de mai sus:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.