După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 15 ianuarie 2020

Camelia Smicală: Autoritățile finlandeze îmi fabrică acuzații și se pregătesc să mă condamne, nevinovată, împotriva tuturor probelor și fără drept de apel...


Autoritățile finlandeze nu au nici un motiv legal pentru care au privat copiii de libertate timp de 5 ani și pentru care i-au torturat psihic. Așa că, la fel ca în 2017, îmi fabrică acuzații și se pregătesc să mă condamne, nevinovată, la fel cum au făcut în 2017,împotriva tuturor probelor și fără drept de apel.(deși MAE afirmă că aș fi avut drept de apel, în realitate, toate instanțele superioare din Finlanda au refuzat judecarea apelului, deci am fost condamnată de către un singur judecător).

În documentul de alături, din 2006, este scris că fostul soț ne-a agresat cu o zi înainte, atât pe mine, cât și pe Mihai (care avea sub un an iar eu eram gravidă la acea dată cu Maria). Mai este scris că, încă din 2006 voiam să mă întorc în România.

Nu mă pot apăra împotriva abuzurilor. Este mai rău decât în Coreea de Nord.

Camelia Smicală



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.