După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 14 decembrie 2019

Camelia Smicală 🔴 De ani de zile mă simt ca un condamnat expus gol în piața publică...

Sunt debusolată. Sunt într-un punct mort din care nu știu în ce direcție să o iau.

Toată viața mea până acum, am acționat și funcționat pe baza unor principii solide. Am stat cu nasul în carte având ca scop final o meserie, un statut social și o viață bună pentru mine și pentru familia mea. Nu discoteci, nu viață de student, doar carte, olimpiade, examene. Când am terminat cu învățatul, am tras o linie și am răsuflat ușurată. Mă gândeam că sacrificiile au luat sfârșit, s-a meritat și de acum încolo am dreptul la o viață normală. M-am măritat-încă un punct bifat pe lista de "to do", am rămas însărcinată și părea că viața începe să semene cu visele mele. Apoi, totul s-a prăbușit ca un castel de nisip. Din acel moment "to do list" a devenit o improvizație de zi cu zi în care nu aveam altă posibilitate decât aceea de a alege între un rău mai mare și altul mai mic. Visul meu s-a transformat într-un roman de Kafka în care eu aveam rolul principal dar pe care creierul meu refuză să îl accepte ca a fi realitatea. Din copilul cuminte care stătea și buchisea până târziu în noapte am devenit, pe hârtie, din condeiul celor care ar fi trebuit să ne ajute, cel mai periculos criminal al Finlandei. Deși creșteam în genunchi trei copii de una singură, din condei efortul meu era criticat, măsurat și judecat. Desi mergeam la servici, plăteam taxe, număram fiecare bănuț să ajungă pentru copii, eram condamnată și execută în public pentru aceasta. Oameni care nu au ridicat niciodată un deget pentru copiii mei, care nu i-au vegheat când erau bolnavi, care nu le-au cumpărat vreodată un capăt de ață, îmi cântareau fiecare mișcare, o analizau și o judecau. Acești oameni au început să-mi controleze total viața. Am continuat să lupt, să muncesc, să plătesc taxe, să cred în bine și că adevărul va triumfa. Până acum. În continuare oamenii importanți mă judecă, iau decizii, îmi decid viața, fără ca eu să am un cuvânt de spus. Nimic din ce am făcut (desigur și greșeli ca tot omul) nu m-a ajutat și nu ne-a ajutat. Nu le-am putut oferi copiilor o copilărie normală. Nu am fost în stare să îmi ofer mie o viață normală. Principiile și morala au avut efect invers. De ani de zile mă simt ca un condamnat expus gol în piața publică.

Am așteptat ani de zile să vină cineva să ne facă dreptate. Zi de zi, așteptam. Nu a venit nimeni și stau în continuare în aceeași piață publica, dezgolită de vise, principii, dorințe, în timp ce în jurul meu oamenii își dau cu părerea în fel și chip. Nu știu cum să ies din asta, cum să îmi recâștig speranța și unde am putea găsi un loc unde să ne simțim, în sfârșit, în siguranță. Nu știu unde aș putea găsi o "acasă" pentru noi. Vine Crăciunul. Nu mai am speranțe că va veni și pentru noi. Poate totuși...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.