După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 29 noiembrie 2019

Abigail Ioel Văcăru, la doar 46 de ani, a plecat Acasă la Domnul! Rămân în urmă patru copilași dar și o soție care au nevoie de sprijinul și rugăciunile nostre...


Cu câțiva ani în urmă am fost fost invitat, de un prieten din copilărie al soției, să slujesc în câteva adunări din Spania. Ne-am oprit să mâncăm acasă la fratele acestui prieten....

Fratele lui era... Abigail Văcăru. Un om dedicat slujirii lui Dumnezeu. Atât el cât și Daniela, soția lui, împreună cu binecuvântările lor, copilașii dragi și cuminți, ne-au făcut să ne simțim ca acasă. Dorința de părtășie, de închinare comună înaintea Domnului și de cunoaștere profundă a Scripturilor a fost o prioritate pe tot parcursul șederii noastre acolo.

Ne pregăteam să plecăm la biserică iar Abi și-a pus cravata .... o cravată cu modelul unui pian. Mi-a plăcut... Dar nu am spus nimic. El a observat. A dat-o jos de la gât, mi-a întins-o și cu un zâmbet mi-a spus: "ție ți se potrivește mai bine!"... Am mulțumit pentru frumosul gest...

În urmă cu 3 ani, mi-a scris rugându-mă să merg la spital la unul din frații lui, diagnosticat cu tumoare la pancreas, să-l încurajez ... Abi era un mijlocitor atât pentru familia lui cât și pentru cei din jur.

Spun "era" pentru că azi, Abigail Ioel Văcăru, la finalul unei lupte cu nemilosul cancer, la doar 46 de ani, a plecat Acasă la Domnul!

Rămân în urmă patru copilași dar și o soție - Daniela Vacaru - care au nevoie de sprijinul și rugăciunile nostre.

Domnul să lase mângâierea Lui peste inimile tuturor, să lege și să vindece rănile sufletești, să pună în inimi speranța revederii pe meleagurile Împărăției Lui Dumnezeu ...

Suntem alături de voi, scumpă familie.
Sincere condoleanțe....
Christian Dragomir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.