După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 11 octombrie 2019

Tony Berbece 🔴 De ce e minunat Dumnezeu...

Când eram printre oamenii săraci dintr-un sat din județul Iași s-a apropiat de mine o bătrânică și mi-a spus: “Băiatu’, îmi aduci și mie un blender din ala de mestecat legume și fructe, ca eu nu mai am dinți și nu am cum să le mănânc?” Mi-am notat cerea ei alături de multe alte cereri.

Azi mă gândeam că trebuie să fac necesarul de obiecte pentru familiile sărace pe la care am fost și mi-a venit în minte și blenderul pentru acea bătrânică. Imediat după ce mi-am adus aminte de cererea aceasta îmi scrie un prieten așa: “Toni, am un blender nou de donat, ai nevoie pentru oamenii pe la care mergi?” Ce șanse erau ca cineva să-mi scrie la câteva minute după ce m-am gândit la blender exact despre donarea unuia?

Dumnezeu le aranjează pe toate cum tot azi a aranjat printr-un producător creștin de termopane să avem geamurile fix înainte de săptămâna în care trebuie să comunic constructorului dimensiunea geamurilor ca să lase golul în zidărie, asta pentru casa lui Superman. Și tot azi o doamnă a donat un pat pentru o familie cu mulți copii, care în mare parte dorm pe jos pe pături. El e bun și poartă de grijă. Sunt fericit când văd cum trupul lui Cristos funcționează așa de frumos și cum o mână se îngrijește pe alta și împreună tot trupul.
Dumnezeu e minunat!

Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.