După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 19 august 2019

Mana de Luni: Ken Korkow 🔴 Începem având finalul în minte

Cu doi ani în urmă, după ce fusesem abonat la Wall Street Journal timp de mai bine de 40 de ani și la Omaha World-Herald timp de mai bine de 30, mi-am anulat ambele abonamente. Îmi consumau timpul și mi-am dat seama că majoritatea știrilor reprezentau doar ceea ce făcuse Satan, dușmanul nostru spiritual, în ziua anterioară.

Apoi, după ce m-am întors în orașul meu natal, Omaha, din Nebraska, SUA, după ce am petrecut un weekend la ferma familiei noastre, mi-am anulat și conturile de Facebook, Twitter și LinkedIn. Din nou, deoarece timpul și energia mea sunt limitate și vreau să le petrec fiind concentrat pe scopurile mai înalte ale lui Dumnezeu. Într-un final, am ajuns la următoarea concluzie: Trebuie să mă concentrez pe a-L cunoaște mai intim pe Dumnezeu – și pe a trăi pentru El în mod intențional.

În fiecare zi Îl rog pe Domnul să îmi dea sarcini noi și să îi țină departe de mine pe cei care îmi pierd timpul – și El chiar așa face. Mi se îngăduie să particip la obiectivele Lui divine în moduri pe care eu nu le-aș putea niciodată orchestra. Aventura cea mai mare a vieții este să vezi unde lucrează Dumnezeu și să te implici în ceea ce face El.

Recent, am avut o întâlnire cu un veteran din Marină. Nu ne cunoșteam dinainte, așa că, în timp ce am luat prânzul la aceeași masă, eu am început prin a-mi spune povestea vieții mele. Atunci când fac asta, intenția mea este să îi expediez sau să îi atrag prin asta – deoarece dacă cineva nu ia în serios lucrurile din viața lor, cu siguranță nu se vor schimba acum, iar timpul meu este mai bine investit în alte feluri. Dar chiar dacă nu par interesați, eu fac tot ce pot pentru a lăsa ușa deschisă astfel încât atunci când ei vor trece prin încercări, să își amintească de faptul că eu am fost onest și transparent – și mi-am arătat disponibilitatea pentru ei.

Pe la jumătatea relatării mele, această persoană m-a oprit. Cu lacrimi în ochi m-a întrebat: „Se poate să fii creștin și să vrei să te sinucizi?” Apoi, acest veteran din Marină mi-a povestit despre o încercare serioasă de a se sinucide, din ziua anterioară. A spus că el trebuia să fie mort.

După un timp, ne-am întâlnit din nou, iar viața acestui veteran se transformase în mod uimitor. De asemenea, impactul vieții sale în viața altor veterani este uimitoare. Acum sunt și alții care vor să se întâlnească cu noi, care vin la ferma noastră unde lucrăm cu veterani de război care au rămas cu diverse traume și le arătăm cum pot fi vindecați de durerile lor prin întâlnirea personală cu Dumnezeu.

Când mă uit la viața de pe pământ a Domnului Isus, recunosc adevărul unei afirmații făcute de Oswald Chambers: „Cea mai mare concurență a dedicării față de Isus este slujirea față de El”. Hristos a slujit oamenilor, dar acea slujire a rezultat din revărsarea Duhului Sfânt. Într-un mod similar, recunosc din ce în ce mai mult necesitatea adâncirii în Cuvântul lui Dumnezeu și de a fi singur în rugăciune și de a asculta. Lucru care înseamnă eliminarea distracțiilor ne-necesare.

Acum 40 de ani, mi-am luat diploma de master în Administrarea Afacerilor. Astăzi îmi amintesc un singur lucru important din acea investiție uriașă de timp și cheltuieli. Acest lucru este: ÎNCEPE AVÂND FINALUL ÎN MINTE.

Observația mea personală este foarte puțini dintre cei care afirmă că sunt urmași ai lui Hristos termină cu bine. Își pierd dorința de a căuta, de a crește și de a asculta, în umblarea lor cu Dumnezeu. Atunci când oamenii sunt întrebați cum Îl văd pe Dumnezu lucrând în viețile lor, majoritatea relatează povești de acum 10 ani. Însă, eu am fost binecuvântat să văd pe mulți terminând cu bine. S-ar putea să nu îi cunoașteți, dar printre ei sunt: Ted DeMoss, Dean Parrack, Ted Hubbard, Hank Grasmick și Jim Wilson. Toți și-au sfârșit viața fiind devotați și slujind pe Domnul.

Vei fi și tu unul dintre aceia care sfârșesc cu bine? Voi fi și eu? În fiecare zi decidem – în funcție de cum ne folosim timpul, talentul și comoara încredințată de Dumnezeu. Dacă nu vom termina cu bine, nu vom avea un impcat pozitiv în viața celorlalți.



Întrebări pentru discuții

1.     Ce părere aveți despre decizia autorului de a își anula abonamentele la publicațiile pe care le primise timp de ani de zile? Credeți că este necesar acest lucru? Ați făcut vreodată așa ceva? Explicați răspunsul.


2.     Cum ar putea distracțiile interesante, dar inutile, să ne țină departe de lucrurile lui Dumnezeu?

3.     Ce credeți că înseamnă această afirmație: „Începeți având finalul în minte”? Cum aplicați aceasta la circumstanțele dumneavoastră personale și profesionale?


4.   Cu mulți ani în urmă, un misionar britanic – C.T. Studd – a scris următoarele: „Avem o singură viață care va trece în curând. Va rămâne doar ce am făcut pentru Hristos”. Gândiți-vă la aceste cuvinte. Sunteți de acord? Cum considerați că am putea aplica acest lucru în perspectiva vieții și muncii de zi cu zi?


NOTĂ: Pentru aprofundarea subiectului, puteți lua în considerare și următoarele texte biblice: Eclesiastul 3:1-17; Galateni 6:9-10; Efeseni 5:16, 6:10-20; Coloseni 4:5-6.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.